Εδώ και αρκετό καιρό, γράφουμε για τη νέα επιθετική στρατηγική που ακολουθεί η Microsoft, για την προώθηση των προϊόντων της και ειδικά για το επερχόμενο Windows 10.
Είναι γνωστό ότι τα Windows είναι η μεγαλύτερη επιτυχία της Microsoft. Για την ιστορία, τον Οκτώβριο του 2009 η εταιρεία ανέφερε ότι πούλησε περισσότερες από 525 εκατομμύρια άδειες των Windows 7, και περίπου 75 εκατομμύρια από αυτές πουλήθηκαν σε ένα διάστημα 4 μηνών!
Έτσι η επένδυση στο software είναι σοφή κίνηση από τη Microsoft, που κάποιες φορές παρ όλη την εμπειρία της, φαίνεται να στοχεύει λάθος και να μην μπορεί να διαβάσει τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού.
Παραδείγματα τα Windows Vista και τα τελευταία Windows 8, 8.1.
Έτσι η εστίαση από τον νέο CEO της Microsoft Satya Narayana, ήταν η ικανοποίηση του πελάτη. Μαζί με την δημιουργία του προγράμματος Windows Insider, η εταιρεία ακολούθησε και ακολουθεί μια τακτική συνεχιζόμενων δημοσιεύσεων που αναφέρουν κάθε αλλαγή στις γραμμές του κώδικα του λειτουργικού.
Εκατομμύρια κόσμος διάβασε για το νέο Start Menu, σε χιλιάδες δημοσιεύσεις, ενώ στην πραγματικότητα υπάρχει από τα Windows 1.0, με ένα διάλειμμα στα Windows 8 και τέλος την επανεφεύρεση του στα Windows 10.
Ικανοποιημένος πελάτης σημαίνει πωλήσεις. Οι πωλήσεις είναι το όραμα κάθε εταιρείας, και φυσικά ο στόχος του 2009 με τις 525 εκατομμύρια πωλήσεις δεν θα μπορούσε να μείνει ο ίδιος το 2015. Στόχος της εταιρείας για τα Windows 10 το 2015-16, είναι να μπουν σε 1 δισεκατομμύριο σπίτια…
Τελικά η νέα στρατηγική του Narayana, αποδίδει; Και αν αποδίδει, μπορούμε άραγε να φανταστούμε το μέγεθος των πωλήσεων της Microsoft, εμείς οι κοινοί θνητοί;
Στην παρακάτω εικόνα θα δείτε την εκτίναξη της τιμής των μετοχών της εταιρείας σε πραγματικό χρόνο μετά την ανακοίνωση του RTM..