Η Κινέζικη κατασκευάστρια εταιρεία Xiaomi στοχεύει σε αποστολές περισσότερων από 100 εκατομμυρίων smartphones για το επόμενο έτος, μετά από μια αύξηση 70% σε τριμηνιαία βάση, σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθύνων σύμβουλό της εταιρείας Lei Jun.
Η κινεζική εταιρεία διέθεσε 23,16 εκατομμύρια συσκευές στο δεύτερο τρίμηνο του 2017. Ο αριθμός διάθεσης ήταν αυξημένος κατά 70% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, το οποίο ήταν επίσης πολύ υψηλό σε σχέση με προηγούμενα τρίμηνα, δήλωσε ο Lei στο Πεκίνο.
Η Xiaomi φέρεται να ανέκτησε μεγαλύτερη ορμή ανάπτυξης μετά από δύο χρόνια “προσαρμογών”αφού η εταιρεία αντιμετώπιζε σοβαρούς περιορισμούς στην παραγωγή, δήλωσε ο Lei. Ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει συναντήσει ποτέ η Xiaomi από την ίδρυσή της, αλλά οι αποστολές προϊόντων το προηγούμενο τρίμηνο δείχνουν ότι η παραγωγική ικανότητα της εταιρείας βελτιώνεται σταδιακά, πρόσθεσε.
Η εταιρεία αναπτύσσει επίσης πολύ φιλόδοξα σχέδια για επέκταση των δραστηριοτήτων της τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Εκτός από τα βασικά διαδικτυακά κανάλια πωλήσεων της εταιρείας στην Κίνα, η Xiaomi έχει ανοίξει 123 καταστήματα στη χώρα μέχρι στιγμής.
Σε διεθνές επίπεδο, τα έσοδα από την ινδική αγορά αυξήθηκαν κατά 328% το πρώτο εξάμηνο του 2017 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στην Ινδία φέρεται να ανέβηκε στην δεύτερη θέση. Η Ινδονησία, η Ρωσία και η Ουκρανία είναι επίσης βασικές αγορές στο εξωτερικό για τη Xiaomi, σύμφωνα με τον Lei.
Ο Lei πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα προσλάβει πάνω από 1.000 άτομα προσωπικό για την έρευνα και την ανάπτυξη το επόμενο έτος.
Τα στοιχεία της ερευνητικής εταιρείας IDC έδειξαν ότι η Xiaomi διέθεσε συνολικά 9,3 εκατομμύρια συσκευές μόνο στην Κίνα το πρώτο τρίμηνο του 2017, χτυπώντας ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 9%. Η εταιρεία με αυτό το ποσοστό καταλαμβάνει επάξια την πέμπτη θέση πίσω από τις εταιρείες Huawei, Oppo, Vivo και Apple.