Μαζί με την έκθεση για τα κέρδη του τρίτου τρίμηνου, η Yahoo ανακοίνωσε ότι θα αρχίσουν να εμφανίζονται και αποτελέσματα αναζήτησης από τη Google.
Όπως φαίνεται η εταιρεία κατάφερε να υπογράψει μια τριετή, μη αποκλειστική συμφωνία με την Google για την εμφάνιση των αποτελεσμάτων αναζήτησης σε φορητούς και επιτραπέζιους ακροατήρια σε όλο τον κόσμο.
Η Yahoo διατηρεί το δικαίωμα επιλογής για τα ποια ερωτήματα αναζητήσεων θα εμφανίζονται από την Google.
Η ρυθμιστική αρχή της συμφωνίας έχει ως εξής:
Σύμφωνα με τους όρους υπηρεσιών, η Yahοo έχει τη διακριτική ευχέρεια να επιλέξει ποια ερωτήματα αναζήτησης θα αποστέλλονται στην Google και δεν είναι υποχρεωμένη να να στέλνει οποιοδήποτε ελάχιστο αριθμό ερωτημάτων αναζήτησης. Η συμφωνία για τις υπηρεσίες είναι μη αποκλειστική και επιτρέπει ρητά στην Yahοo να χρησιμοποιεί και άλλες υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένης και της δικής της υπηρεσίας, υπηρεσίες της Microsoft Corporation ή άλλες από τρίτα μέρη.
Η παραπάνω συμφωνία φαίνεται να δίνει στην Yahοo την ευελιξία να επιλέγει ποιες διαφημίσεις της Google θέλει να χρησιμοποιεί, εξυπηρετώντας παράλληλα και διαφημίσεις από το Bing.
Σύμφωνα με την comScore, η Yahοo κατατάσσεται στην τρίτη θέση στο χώρο της αναζήτησης στις ΗΠΑ και κατέχει το 12,6% του μεριδίου της αγοράς. Πρώτη φυσικά είναι η Google (περίπου 64%) και ακολουθεί η Microsoft με 20,7%.