Η Google αποκάλυψε σήμερα και επίσημα την αναμενόμενη συνδρομητική υπηρεσία YouTube Red σε μια εκδήλωση στο Λος Άντζελες.
Το YouTube Red, το οποίο θα ξεκινήσει επίσημα στις 28 Οκτωβρίου, θα είναι μια συνδρομητική υπηρεσία που θα παρέχει βίντεο χωρίς διαφημίσεις στους συνδρομητές της στο YouTube.
Εκτός από αυτό, τα μέλη της υπηρεσίας, θα μπορούν να κατεβάζουν τα βίντεο για προβολή χωρίς σύνδεση και σύμφωνα με την εταιρεία θα έχουν απεριόριστη πρόσβαση σε όλα τα βίντεο, ό, τι κι αν σημαίνει αυτό.
Τα ad-free βίντεο θα είναι διαθέσιμα σε όλες τις πλατφόρμες το οποίο σημαίνει ότι τα μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας δεν θα βλέπουν διαφημίσεις, είτε συνδέονται από desktop είτε από φορητές συσκευές, με την προϋπόθεση να έχουν κάνει login στον λογαριασμό του YouTube Red.
Η Google σχεδιάζει να προωθήσει την υπηρεσία με αποκλειστικό περιεχόμενο, με σειρές από δημοφιλείς προσωπικότητες όπως οι PewDiePie και MatPat, αλλά και νέες σειρές όπως το YouTube και PewDiePie MatPat αλλά και εντελώς νέες σειρές όπως τις “Fight of the Living Dead” or “A Trip to Unicorn Island” που θα αρχίσουν να προβάλλονται από το 2016.
Το σχέδιο της Google είναι μακροπρόθεσμα να καθιερωθεί το YouTube ως άμεσος ανταγωνιστής του Netflix, της Hulu Plus, του Amazon Prime και άλλους.
Η νέα εφαρμογή YouTube Music που ανακοίνωσε σήμερα η Google θα είναι επίσης ad-free για τους συνδρομητές του YouTube Red και θα διατίθεται και με διαφημίσεις για τους μη συνδρομητές.
Το βασικό ερώτημα είναι το εξής: θα πληρώσει κάποιος 9,99 δολάρια το μήνα για να αποκτήσει πρόσβαση στο ad-free YouTube. Θα είναι τόσο αποκλειστικό το περιεχόμενο που θα δίνει κίνητρα να το δοκιμάσετε;