Ο ανταγωνιστής του TikTok από το YouTube, το YouTube Shorts, κυκλοφορεί πλέον παγκοσμίως. Η υπηρεσία ξεκίνησε για πρώτη φορά στην Ινδία πέρυσι, πριν επεκταθεί σε περίπου 26 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και του ΗΒ. Τώρα το YouTube Shorts, το οποίο είναι ακόμα σε έκδοση beta, είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο όπου είναι ήδη διαθέσιμο το και YouTube.
Το YouTube Shorts μοιάζει με το TikTok σαν πλατφόρμα μικρών βίντεο επιλογής, αλλά η υπηρεσία της Google προωθεί την ενσωμάτωση του Shorts με το ευρύτερο οικοσύστημα του YouTube σαν βασικό συστατικό. Η εταιρεία πρόσθεσε πρόσφατα τη δυνατότητα των δημιουργών του Shorts να δοκιμάζουν ήχο με βίντεο YouTube και αναφέρει ότι διερευνά τρόπους για να προσθέτει γρήγορα links από το Shorts στα βίντεο του YouTube από τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί.
Κατά ειρωνικό τρόπο, ενώ το YouTube προσπαθεί να μιμηθεί τη μορφή του TikTok, το TikTok πειραματίζεται με μορφές που είναι πιο κοντά στην παραδοσιακή εστίαση του YouTube. Πρόσφατα τριπλασίασε τη μέγιστη διάρκεια των βίντεο σε τρία λεπτά για όλους και κυκλοφόρησε εφαρμογές σε τηλεοπτικές πλατφόρμες όπως το Android TV και το Fire TV.