Το YouTube θα σταματάει την αναπαραγωγή βίντεο για τους θεατές που χρησιμοποιούν προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων.
Η εταιρεία τρέχει αυτή τη στιγμή ένα μικρό πείραμα παγκοσμίως που παροτρύνει τους θεατές με ενεργοποιημένα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων να επιτρέπουν διαφημίσεις στο YouTube ή να δοκιμάσουν το YouTube Premium.
Η δήλωση έρχεται αφού κάποιοι άρχισαν να παρατηρούν μια προειδοποίηση ότι η αναπαραγωγή βίντεο θα μπορούσε να διακοπεί εάν το YouTube εντοπίσει επαναλαμβανόμενη χρήση εργαλείων αποκλεισμού διαφημίσεων (ad blockers).
Το Android Authority ανέφερε πρώτο αυτές τις δοκιμές, οι οποίες εμποδίζουν τους θεατές να παρακολουθήσουν περισσότερα από τρία βίντεο όταν είναι ενεργό ένα πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων.
“Ο εντοπισμός προγράμματος αποκλεισμού διαφημίσεων δεν είναι νέος και άλλοι εκδότες ζητούν τακτικά από τους θεατές να απενεργοποιήσουν τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων”, δήλωσε ο εκπρόσωπος της Google, Oluwa Falodun, μέσω email στο The Verge.
Το YouTube επιμένει ότι οι χρήστες θα λαμβάνουν πολλές ειδοποιήσεις που θα τους παροτρύνουν να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα εργαλεία — ή, εναλλακτικά, να εγγραφούν στο YouTube Premium — πριν σταματήσει την προβολή των βίντεο.
“Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη την απενεργοποίηση της αναπαραγωγής και θα απενεργοποιήσουμε την αναπαραγωγή μόνο εάν οι θεατές αγνοήσουν επανειλημμένα αιτήματα να επιτρέψουν τις διαφημίσεις στο YouTube”, αναφέρει το email του Falodun στο The Verge.
Αυτά τα μέτρα υποδεικνύουν ότι το YouTube σκληραίνει τη στάση του σε όσους χρησιμοποιούν εφαρμογές για τον αποκλεισμό διαφημίσεων και δικαιολογεί την κίνηση λέγοντας ότι όλα αυτά τα διαφημιστικά σποτ είναι κρίσιμα για να αποζημιωθούν οι δημιουργοί για το περιεχόμενό τους, αλλά και για να παραμείνει “δωρεάν” η πλατφόρμα.
“Το μοντέλο του YouTube που υποστηρίζεται από διαφημίσεις υποστηρίζει ένα ποικίλο οικοσύστημα δημιουργών και παρέχει σε δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως δωρεάν πρόσβαση στο περιεχόμενο με διαφημίσεις”, αναφέρει η δήλωση της εταιρείας.
Το YouTube δοκιμάζει όλο και περισσότερο την υπομονή των χρηστών του και πειραματίζεται με ένα όλο και μεγαλύτερο φορτίο διαφημίσεων τα τελευταία χρόνια. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η εταιρεία εμφάνιζε έως και 10 κλιπ χωρίς την δυνατότητα παράβλεψης σε ένα μόνο διαφημιστικό διάλειμμα. Τον Μάιο, το YouTube ανακοίνωσε ότι έρχονται διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων σε τηλεοπτικές πλατφόρμες.
Το YouTube Premium αφαιρεί διαφημίσεις από την υπηρεσία στην τιμή των 11,99 $ ανά μήνα ή 119,99 $ ετησίως. Τον περασμένο Νοέμβριο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε τους 80 εκατομμύρια συνδρομητές στο YouTube Premium και το YouTube Music. Έτσι, η προστασία των κερδών των δημιουργών φαίνεται να είναι ξεκάθαρα μια δικαιολογία, αφού η εταιρεία έχει κάθε συμφέρον να κατευθύνει όλο και περισσότερους ανθρώπους προς την επαναλαμβανόμενη μηνιαία συνδρομή της.
“Θέλουμε να ενημερώσουμε τους θεατές ότι τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων παραβιάζουν τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών του YouTube και να τους ζητάμε να επιτρέψουν διαφημίσεις στο YouTube ή να δοκιμάσουν το YouTube Premium για μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις”, ανέφερε η εταιρεία σε ένα email της στο The Verge.
There are another browser unless Google.
Delete Google app and everything is ok.