Το YouTube δοκιμάζει να δείχνει στους χρήστες του έως και 10 σύντομες διαφημίσεις που δε θα έχουν την δυνατότητα παράβλεψης, πριν παίξει το κανονικό βίντεο
Εάν εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε το YouTube, μπορεί να έχετε παρατηρήσει πρόσφατα μια αύξηση στις διαφημίσεις, και μάλιστα σε αυτές που δεν έχουν την δυνατότητα παράβλεψης.
Μέχρι τώρα, οι θεατές του YouTube έβλεπαν έως και δύο διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης, πριν από το επιλεγμένο βίντεο. Τώρα, το YouTube δοκιμάζει μια αύξηση σε 5, 7, 8 ή ακόμα και 10 σύντομες διαφημίσεις πριν από το πραγματικό βίντεο.
Bumper Ads
Οι διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης εμφανίζονται πριν από τα βίντεο. Σε αντίθεση με άλλες διαφημίσεις στο YouTube, αυτές οι διαφημίσεις είναι πιο σύντομες και δεν μπορούν να παραβλεφθούν. Το YouTube εμφανίζει επίσης και άλλους τύπους διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων μεγαλύτερης διάρκειας, στις οποίες οι θεατές μπορούν να τις παραλείψουν μετά από πέντε δευτερόλεπτα παρακολούθησης.
Οι διαφημίσεις χωρίς παράβλεψη έχουν χρόνο αναπαραγωγής έξι δευτερολέπτων η καθεμία. Αν χρειαστεί να παρακολουθήσετε 5, 7 ή ακόμα και 10 από αυτές τις διαφημίσεις, αυξάνεται ο χρόνος προβολής της διαφήμισης έως και 500%. Σε δευτερόλεπτα, ο χρόνος προβολής αυξάνεται από 12 δευτερόλεπτα σε 30, 42 ή και 60 δευτερόλεπτα, πριν ξεκινήσει η αναπαραγωγή του επιλεγμένου βίντεο.
Το YouTube αποκάλυψε στο Twitter ότι η αύξηση θα συνέβαινε μόνο με μια συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης, που ονομάζεται bumper ads.
Χμμμ… αυτό μπορεί να συμβεί με έναν συγκεκριμένο τύπο μορφής διαφήμισης που ονομάζεται bumper ads, καθώς η διάρκεια τους είναι μόνο έως 6 δευτερόλεπτα. Αν θέλετε, μπορείτε να στείλετε σχόλια απευθείας από το YouTube μέσω του εργαλείου αποστολής σχολίων
Διαφημίσεις, κι άλλες διαφημίσεις
Η προβολή περισσότερων διαφημίσεων στο YouTube αυξάνει σημαντικά τα έσοδα στην πλατφόρμα. Η Google γνωρίζει ότι η πλειονότητα των χρηστών δεν θα εγκαταλείψει τον ιστότοπο για κάποιον άλλον, καθώς το περιεχόμενο ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμο σε εναλλακτικές λύσεις.
Εκτός και αν οι δημιουργοί μετακινηθούν μαζικά σε άλλη πλατφόρμα, το YouTube είναι λίγο πολύ ελεύθερο να κάνει ό,τι θέλει στον ιστότοπο, χωρίς να χρειάζεται να φοβάται σοβαρές επιπτώσεις.
Η αύξηση των διαφημίσεων στον ιστότοπο εξυπηρετεί άλλους σκοπούς: οι χρήστες που έχουν βαρεθεί τις διαφημίσεις μπορούν να εγγραφούν στο YouTube Premium, μια συνδρομή επί πληρωμή, για να απαλλαγούν από αυτές. Το YouTube Premium είναι διαθέσιμο με 8,49 €/μήνα στην Ελλάδα. Τα χρήματα αυτά κρίνονται υπερβολικά, ειδικά σε σύγκριση με υπηρεσίες ροής όπως το Disney+, το Netflix (Basic) ή το Amazon Prime Video, οι οποίες είναι όλες διαθέσιμες για λιγότερα χρήματα.
Τι μπορούν να κάνουν οι θεατές του YouTube για αυτό
Σε επιτραπέζιους υπολογιστές, η εγκατάσταση ενός προγράμματος αποκλεισμού περιεχομένου όπως το uBlock Origin ή του SponsorBlock, μπορεί να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από την πλειοψηφία των διαφημίσεων στην πλατφόρμα. Ορισμένα προγράμματα περιήγησης, όπως το Brave, περιλαμβάνουν προγράμματα αποκλεισμού περιεχομένου, τα οποία μπορεί επίσης να ασχολούνται με την πλειοψηφία των διαφημίσεων στην πλατφόρμα.
Σε κινητά, τα προγράμματα περιήγησης που περιλαμβάνουν λειτουργίες αποκλεισμού περιεχομένου, όπως το Brave ή το Microsoft Edge , μπορεί να κάνουν τη δουλειά. Οι αποκλειστικές εφαρμογές για το YouTube, όπως το NewPipe ή το Revanced είναι μια άλλη επιλογή.
Επίσης μπορείτε κάλλιστα να μην χρησιμοποιείτε το Chrome !.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να υποστηρίξετε τους δημιουργούς περιεχομένου στο YouTube και αλλού. Ορισμένα εργαλεία διαθέτουν επιλογές για την απενεργοποίηση του αποκλεισμού περιεχομένου για συγκεκριμένα κανάλια, αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι, όπως μία δωρεά, για παράδειγμα.