Mastercard: selfies σαν μέσο επαλήθευσης πληρωμών

Η Mastercard φέρεται ότι θα αρχίσει να χρησιμοποιεί selfies σαν μέσο επαλήθευσης πληρωμών. Η “καινοτομία” θα επιτρέψει πιλοτικά σε 500 χρήστες να χρησιμοποιούν selfies, αντί του παραδοσιακού τρόπου επαλήθευσης με κάρτα.

Ο επικεφαλής προϊόντων της MasterCard, κ. Ajay Bhalla ανέφερε ότι το νέο χαρακτηριστικό θα είναι πολύ δημοφιλές στη νεολαία.selfies Mastercard

Ο Bhalla δήλωσε στο CNN ότι η Mastercard συνεργάζεται με όλους τους κατασκευαστές τηλεφώνων για την ανάπτυξη της βιομετρικής καινοτομίας.

“Η νέα γενιά, η οποία χρησιμοποιεί selfies … νομίζω ότι θα το βρει πολύ διασκεδαστικό. Θα αγκαλιάσουν τη νέα τεχνολογία,” αναφέρει.”

Η εφαρμογή (app) που ετοιμάζουν θα ενσωματώνει ομαλά τον έλεγχο πολλών βιομετρικών στοιχείων κατά τη διάρκεια μιας πληρωμής.

“Μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιείτε το δάκτυλό σας ή το πρόσωπό σας.”

Ο Bhalla αναφέρει ότι η εφαρμογή θα κυκλοφορήσει πρώτα στις ΗΠΑ και σύντομα θα ακολουθήσει η διάθεση της σε παγκόσμιο επίπεδο.

Οι χρήστες θα πρέπει να κρατήσει τα τους τηλέφωνα στο επίπεδο του ματιού τους, να το ανοιγοκλείσουν μία φορά και θα δίνουν την εντολή για τη διαδικασία πληρωμής.

Αυτή η διαδικασία έχει σχεδιαστεί για να ματαιώσει προφανείς όπου οι επιτιθέμενοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μια του θύματος για την επαλήθευση πληρωμών.

Ο Bhalla αναφέρει ότι οι εικόνες και οι άλλες βιομετρικά μορφές που θα χρησιμοποιούνται από την εφαρμογή, θα πρέπει να μετατρέπονται σε μια τέτοια μορφή που να μην μπορεί να αποθηκευτεί, ή να διαβιβαστεί από την συσκευή του ιδιοκτήτη.

Ο Bhalla ανέφερε επίσης ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο ς για επαλήθευση συναλλαγών από τον χτύπο της καρδιάς ή την φωνή.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).