Μια δημοσίευση της εφημερίδας Financial Times αναφέρει ότι το Facebook θα δημιουργήσει μια νέα υπηρεσία που ονομάζεται “Facebook at Work” και θα έχει σαν στόχο να “χτυπήσει” το χώρο κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων.
Σύμφωνα με την δημοσίευση, το Facebook at Work θα είναι παρόμοια με την κύρια υπηρεσία, δηλαδή με news feed και ομάδες, αλλά θα επιτρέψει στους χρήστες να διατηρούν εκτός από ένα ξεχωριστό προφίλ εργασίας, και ένα προσωπικό προφίλ.
Το Facebook φέρεται να αναπτύσσει το νέο δίκτυο για ένα χρόνο τουλάχιστον και έχει ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές με εξωτερικές εταιρείες, καθώς η δημόσια κυκλοφορία του πλησιάζει.
Δημοφιλή δίκτυα όπως το Slack και το Yammer χρησιμοποιούνται σε πολλές επιχειρήσεις για εσωτερική κοινωνική δικτύωση. Το Facebook λοιπόν αποφάσισε να εισέλθει στον χώρο.
Το ενδιαφέρον είναι ότι το Facebook θέλει αρχίζει να κινείται στο χώρο κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων, παρά του γεγονότος ότι πολλοί εργοδότες αποθαρρύνουν ενεργά τους υπαλλήλους τους από τη χρήση της κοινωνικής δικτύωσης τις εργάσιμες ώρες.
Το Facebook σήμερα έχει πάνω από 1,3 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, και είναι πιθανό να αναζητεί πρόσθετες πηγές για χρήστες που αποσκοπώντας φυσικά στην αύξηση εσόδων. Το σχέδιο της προσθήκης επιχειρήσεων θα μπορούσε να εγγυηθεί όχι μόνο την ανάπτυξη με περισσότερους χρήστες, αλλά να εξασφαλίσει και πρόσθετα έσοδα.