Google Drive αλλαγές στο σχεδιασμό για να ταιριάζει με το Gmail

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, το Gmail πρόσφατα κυκλοφόρησε ανασχεδιασμένο από τους προγραμματιστές UI της Google. Από σήμερα και το Google Drive φαίνεται να έχει ένα νέο look που ταιριάζει στο αναβαθμισμένο σχέδιο του Gmail.Google Drive

Η εταιρεία έκανε σήμερα μια μικρή ανακοίνωση στο ιστολόγιο του G Suite, όπου περιγράφει λεπτομερώς την ενημέρωση.

Ακολουθούν οι περιγραφές των αλλαγών της Google:

Το λογότυπο που βρίσκεται στην επάνω αριστερή πλευρά έχει αλλάξει με το λογότυπο του Google Drive.
Εάν προσθέσετε κάποιο δικό σας λογότυπο (της εταιρείας), θα εμφανίζεται πλέον στην επάνω δεξιά γωνία.
Το εικονίδιο Ρυθμίσεις έχει μετακινηθεί σύμφωνα με τη γραμμή αναζήτησης.
Το εικονίδιο του Κέντρου βοήθειας έχει μετακινηθεί σύμφωνα με τη γραμμή του πλαισίου αναζήτησης.
Το φόντο της σελίδας είναι πλέον λευκό, και όχι γκρι.
Το κουμπί “Νέο” έχει ενημερωθεί.
Η γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται για τα headers έχει αλλάξει.

Ή απλά ρίξτε μια ματιά στο GIF που δημοσίευσε η εταιρεία:

Το Google Drive χρησιμοποιούσε την αισθητική Material Design της εταιρείας εδώ και αρκετό καιρό, οπότε η αλλαγή δεν θα είναι και τόσο δραματική όσο του Gmail.

Το ελαφρύτερο, και πιο “αθόρυβο” Material Design θα το δούμε σύντομα σε όλες τις εφαρμογές της Google. Η ενημερωμένη έκδοση εξακολουθεί να διανέμεται στο κοινό, οπότε μπορεί να μην είναι ακόμη ορατή σε πολλούς από εσάς.

Tip: Αν χρησιμοποιείτε το G Suite μέσω της εταιρείας σας, για να δείτε τις αλλαγές στο UI του Gmail ή του Google Drive, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον διαχειριστή της πλατφόρμας, για να επιτρέψει στις αλλαγές να εμφανιστούν.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).