Messenger 4 μόλις κυκλοφόρησε από το Facebook

Το Facebook κυκλοφόρησε μόλις μια ανασχεδιασμένη του Messenger, που επιχειρεί να επαναφέρει την εστίαση στις συζητήσεις σας.

Μετά από χρόνια ανάπτυξης που εστίαζε στις προσθήκες bots, παιχνιδιών, πληρωμών και πολλών άλλων που αποσυντονίζουν, η εταιρεία φέρνει το Messenger στα βασικά του μόνο στοιχεία. Messenger 4

Όλα τα άλλα πρόσθετα widget υπάρχουν ακόμα στην εφαρμογή, κρυμμένα σε σημεία που μπορείτε να αγνοήσετε. Το νέο look του Messenger είναι μια ευπρόσδεκτη επιστροφή σε μια εποχή που η εφαρμογή ήταν ένα πολύ ελαφρύ βοηθητικό πρόγραμμα.

Να υπενθυμίσουμε το πόσο σύνθετος είχε γίνει ο Messenger;

Υπήρχαν καρτέλες για παιχνίδια, για ανθρώπους και για επιχειρήσεις. Υπήρχαν καρτέλες για τους φίλους σας που είχαν αυτήν την περίοδο ανοιχτή την εφαρμογή, για τις ομάδες σας και για τις προηγούμενες κλήσεις σας. Το κουμπί για να γράψετε ένα νέο μήνυμα είχε γίνει ένα μικρό τετράγωνο δίπλα στη , ενώ ο περισσότερος προοριζόταν για ένα κουμπί για τη λήψη φωτογραφιών και βίντεο.

Έτσι μετά από μια μελέτη για τον Messenger, το Facebook παρατήρησε ότι οι 7 στους 10 (71%) ανέφεραν ότι η απλότητα είναι προτεραιότητα γι ‘αυτούς σε μια εφαρμογή αντς μηνυμάτων. Μεταξύ των ερωτηθέντων που στέλνουν πιο συχνά μηνύματα, το 62% ανέφερε ότι τα μηνύματα τους κάνουν να νιώθουν πιο κοντά στους φίλους τους.

“Πιστεύουμε ότι το Messenger 4 θα παρέχει την εγγύτητα και την αυθεντικότητα που ζητάτε, μέσα από την απλότητα του σχεδιασμού και τα ισχυρά χαρακτηριστικά που επιστρέφουν την εστίαση στα μηνύματα.”

Μπορείτε να κατεβάσετε τη νέα εφαρμογή από το Store που χρησιμοποιείτε στην συσκευή σας.

__________________

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).