Yahoo μοιράζει 50 εκατομμύρια σε 200 εκατ. χρήστες

Η Yahoo θα πρέπει να καταβάλει αποζημίωση ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων στα θύματα μιας από τις μεγαλύτερες παραβιάσεις δεδομένων στο διαδίκτυο.

Η Yahoo συμφώνησε να καταβάλει 50 εκατομμύρια δολάρια σαν αποζημίωση στα θύματα μιας ς που φέρεται να επηρέασε περίπου 200 εκατομμύρια άτομα. Επιπλέον, η εταιρεία θα παράσχει τουλάχιστον χρόνια δωρεάν παρακολούθηση στις αγορές των εμπλεκομένων. Yahoo

Ο διακανονισμός που ισχύει από την Δευτέρα αφορά δύο ξεχωριστές παραβιάσεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν το 2013 και το 2014.

Η πρώτη επίθεση επηρέασε τρία δισεκατομμύρια λογαριασμούς της Yahoo (ναι όλους τους λογαριασμούς της εταιρείας). Η εταιρεία δήλωσε τότε ότι η του πηγαίου κώδικα επέτρεψε στους επιτιθέμενους να έχουν σε όποιο λογαριασμό ήθελαν, παρόλο που οι δεν αποθηκεύονταν σε μορφή απλού κειμένου.

Στη δεύτερη επίθεση η εταιρεία ανέφερε ότι διέρρευσαν 500 εκατομμύρια λογαριασμοί (ονόματα διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμοί τηλεφώνου, ημερομηνίες γέννησης, κωδικοί πρόσβασης κρυπτογραφημένοι και μη, ερωτήματα ασφαλείας και απαντήσεις).

Οι παραβιάσεις δεδομένων δεν αποκαλύφθηκαν την εποχή εκείνη, αλλά το 2016, μια καθυστέρηση που προκάλεσε την οργή όχι μόνο του κοινού αλλά και των επενδυτών. Ο αντίκτυπος ήταν καταστροφικός για τη φήμη της Yahoo σε μια περίοδο που ετοιμαζόταν η εξαγορά της εταιρείας από τη Verizon.

Το Yahoo εξαγοράστηκε από τη Verizon το 2016 και αν και η αρχική τιμή είχε οριστεί στα 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια, μετά την ανακοίνωση των hacks η τιμή έπεσε κατά 350 εκατομμύρια.

________________________

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.086 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).