Facebook: από σήμερα και σε dark mode στα desktops

Το Facebook παρουσίασε για πρώτη φορά ένα νέο σχέδιο dark mode για την ιστοσελίδα του στα desktops στο F8 του περασμένου έτους, αλλά μέχρι στιγμής, ελάχιστοι μόνο από τους χρήστες του είχαν τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε αυτό.

Αυτό αλλάζει σύντομα: το Facebook δήλωσε στο TechCrunch ότι “ξεκινώντας από σήμερα, η πλειοψηφία των μελών μας θα έχει πρόσβαση στο νέο σχεδιασμό στα desktops”. Αυτό συμπεριλαμβάνει και μια νέα έξυπνη λειτουργία dark mode.

Facebook

Το νέο χαρακτηριστικό δεν θα παρουσιαστεί στους χρήστες του κοινωνικού δικτύου αυτόματα. Η TechCrunch αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή το χαρακτηριστικό είναι opt-in και μπορείτε να το αποκτήσετε πηγαίνοντας στο μενού ρυθμίσεων του Facebook.com πατώντας το “δείτε το νέο Facebook”.

Προς το παρόν μπορείτε ακόμα να επαναφέρετε το παλιό Facebook αν δεν σας αρέσει, οπότε δεν είναι μια μόνιμη αλλαγή.

Προς το παρόν, δεν βλέπω να υπάρχει ακόμα η επιλογή στο προφίλ μου, οπότε μάλλον θα περιμένουμε. Αν βλέπετε την επιλογή αλλαγής στο νέο dark αφήστε ένα σχόλιο σε αυτή τη δημοσίευση.

Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από την παραπάνω εικόνα, η αισθητική αλλάζει εντελώς και σύμφωνα με το TechCrunch, η αρχική σελίδα και γενικότερα η περιήγηση πραγματοποιούνται πολύ πιο γρήγορα.

Όπως φαίνεται είναι ο μεγαλύτερος επανασχεδιασμός του Facebook εδώ και χρόνια. Ας δούμε αν η αλλαγή γίνει μόνιμη.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

2 Comments

Leave a Reply
  1. Καλημέρα σε μένα δίνει την επιλογή να το αλλάξω ,πας πάνω δεξιά στο βελάκι και κάτω κάτω πριν την αποσύνδεση έχει την επιλογή Δείτε το νέο Facebook…..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).