Η Adobe Creative Cloud είναι offline και όταν είναι online έχει προβλήματα. Οι χρήστες αναφέρουν προβλήματα στην σύνδεση, και βέβαια προβλήματα πρόσβασης σε δεδομένα.
Η Adobe αντιμετωπίζει μια μεγάλη διακοπή που εμποδίζει τους χρήστες να συνδεθούν στο Creative Cloud, να αποκτήσουν πρόσβαση στις εγγεγραμμένες εφαρμογές τους ή στα αποθηκευμένα δεδομένα τους.
Αυτή τη στιγμή αν προσπαθήσετε να συνδεθείτε στην υπηρεσία, μπορεί να μην αντιμετωπίσετε περιστρεφόμενους κύκλους αναμονής, σφάλματα και μη δυνατότητα σύνδεσης γιατί η εταιρεία προσπαθεί να διορθώσει τα προβλήματα.
Οι χρήστες στο Twitter και το DownDetector ανέφεραν παρόμοια προβλήματα και ήταν πολύ απογοητευμένοι που η μετακίνηση της Adobe στο cloud προκάλεσε τέτοια τα ζητήματα συγκρίνοντας την online υπηρεσία με τις τοπικές εφαρμογές που κυκλοφορούσε η Adobe.
@Adobe Any news on the massive outage impacting login on both your website and desktop @creativecloud apps?
I still can't even login to reinstall the app, and now I have the endless spinning button.. #adobe #adobeisdown pic.twitter.com/z9Un5NraPQ— Maxime Shigo (@maximeshigo) October 8, 2020
Η Adobe αναγνώρισε τη διακοπή της υπηρεσίας όπως φαίνεται στην σελίδα status.adobe.com πολλές ειδοποιήσεις σφαλμάτων. Μια από αυτές έχει τίτλο “Major issue #20201008017”. Αυτή τη στιγμή φαίνεται ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει επιδιορθωθεί αλλά δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για το τι το προκάλεσε.
“Οι πελάτες της Adobe ενδέχεται να αντιμετωπίζουν αποτυχίες σύνδεσης κατά την απόπειρα πρόσβασης σε υπηρεσίες Adobe cloud. Οι τεχνικές ομάδες ασχολούνται με τον εντοπισμό του προβλήματος και προσπαθούν να αποκαταστήσουν τις υπηρεσίες το συντομότερο δυνατό.”