Οδηγίες χρήσης του μυαλού και λύσης σημαντικών … μικροπροβλημάτων, στους καιρούς του παγκόσμιου “πειράματος – μελέτης” με την επωνυμία COVID-19

Το 2001 βγήκε στις κινηματογραφικές αίθουσες η γερμανική ταινία Das Experiment (το πείραμα) που ήταν μεταφορά πραγματικού συμβάντος που χαρακτηρίστηκε ως “πείραμα – μελέτη” συμπεριφοράς σε συνθήκες εγκλεισμού – φυλάκισης για χρονική διάρκεια 2 εβδομάδων, σε χώρους ς φυλακής.

Το “πείραμα” αυτό έλαβε χώρα το 1971 στις ΗΠΑ και έμεινε γνωστό στην ιστορία ως Stanford Prison Experiment.

Η “μελέτη” του 1971 ξεκίνησε να γίνεται σύμφωνα με την “έμπνευση” ιατρού καθηγητή ψυχολογίας και περιελάμβανε την οικειοθελή συμμετοχή 20 αντρών, σε περιβάλλον πραγματικής φυλάκισης εκ των οποίων 12 θα έπαιζαν τον ρόλο του φυλακισμένου και 8 του δεσμοφύλακα. Για τη συμμετοχή τους οι 20 συμμετέχοντες θα λάμβαναν το ποσό των 2.000 $ έκαστος.

Δεν θα επεκταθούμε επί της παρούσης στα τεκταινόμενα επί της ταινίας και του πραγματικού “πειράματος” που έλαβε χώρα τότε, αλλά θα αναφέρουμε μόνο ένα. Το “πείραμα – μελέτη” διακόπηκε την 6η ημέρα του καθόσον, οι καταστάσεις που επικράτησαν μεταξύ “δεσμοφυλάκων” και “φυλακισμένων” έφτασαν σε ανεξέλεγκτα όρια, τόσο μακρινά ώστε αναγκάστηκε εκ των πραγμάτων οι “εμπνευστής” ψυχολόγος να δηλώσει : τέτοια πειράματα δεν πρέπει να επαναληφθούν ποτέ ξανά.

Και όμως επαναλαμβάνεται, αν σκεφτεί κανείς με την κοινή του λογική κι όχι με τη υποβεβλημένη θυμοσοφία της παρακολούθησης των “ειδήσεων” στα τηλεοπτικά α και συνειδητοποιώντας όλοι μας ότι οι Σουηδοί δεν είναι όλοι νεκροί επειδή δεν πήραν τα απάνθρωπα μέτρα … οικειοθελούς εγκλεισμού που πήραν οι “πολιτισμένοι” του Δυτικού Κόσμου, αν σκεφτεί πως Ιατροδικαστές της ραιάς Ηπείρου έχουν προσφύγει σε ανώτατα δικαστήρια καθώς δεν τους επιτρέπεται να κάνουν ιατροδικαστικές μελέτες επί των νεκρών που απεβίωσαν ( ;; ) από ή με covid – 19, αν σκεφτεί πως η κοινή λογική λέει : αν κλειστείς σε φυλακή – σπίτι για 1-2-5 μήνες, δεν θα κολλήσεις ΣΗΜΕΡΑ κάποιον ιό, αλλά θα κολλήσεις και θα αποκτήσεις ανοσία όταν βγεις. Κι όχι μόνο στον αλλά και στις χιλιάδες μεταλλάξεις του μιας και είναι ιός RNA κι όχι DNA …

Ανοσία που θα έλθει να στην καλύψει ( ;; ) το εμβόλιο RNA των φαρμακευτικών, που ήδη οι τιμές των μετοχών τους κάνουν ανοδικά άλματα μεν, οι CEO τους όμως πωλούν αβέρτα μετοχές.

Γιατί άραγε ; Διότι πωλούν στη φήμη ; (όπως λέμε στα χρηματιστήρια).

Μήπως διότι φοβούνται – ξέρουν ότι θα σκάσει η “φούσκα” της πανάκειας των εμβολίων ; Εμβολίων που σύμφωνα με τους “ιατρικούς επισκέπτες” και τα αφεντικά τους θα θεραπεύει “πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν” ;

Εύχομαι ψυχραιμία σε όλους, σκέψη με το μυαλό κι όχι με τα μάτια και τα αυτιά που μένουν καρφωμένα στα διαπεραστικά βλέμματα των “δημοσιογράφων” των τηλεοράσεων και των “ειδικών” που καλούν ως συμμετέχοντες στις εκπομπές τους και όλα θα πάνε όπως πρέπει, συμμετέχοντας με δυναμική και εμείς !

Με δυναμική που προβλέπει πως “ζόμπι”, δηλαδή “νεκρός – ζωντανός” δε θα γίνει ο άνθρωπος από ιούς αλλά από προκλημένο (εκόντα – άκοντα) τρόμο, φόβο, δειλία και οικειοθελή φυλάκιση.

Θα ακολουθήσουν οδηγίες – γιατροσόφια για (σημαντικά) μικροπροβλήματα που αντιμετωπίζουν οι της “webex … τηλεμάθησης”, στους καιρούς του COVID-19 das experiment …

Υγ. γνωρίζω καλά το στο ανωτέρω κείμενο “βγάζω” οργή και θυμό για όσα συμβαίνουν. Το επόμενο όμως, λόγω άλλου αναγνωστικού κοινού, θα είναι πεζό. Μόνο με πρόχειρες τεχνικές – γιατροσόφια συμβουλές.

Γιώργος Θ. Κανελλάκης

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















George Kanellakis

Written by George Kanellakis

Νεανίας αρκετών δεκαετιών που ακόμη και στα 110 μου χρόνια θα ζω με νεωτεριστικές ιδέες αλλά παλαιές Αρχές

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).