21 δις φιλίες στο Facebook: τι λένε για την οικονομική σκάλα των ΗΠΑ

Η Meta δημοσίευσε δημόσια πληροφορίες για τις 21 δισεκατομμύρια φιλίες στο σαν μέρος ενός ερευνητικού προτος που εξετάζει την οικονομική ανισότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.

Μαζί με τις νέες γνώσεις για την διασταύρωση του πλούτου και των φιλιών στην Αμερική, η συνεργασία μεταξύ της Meta και των ερευνητών μας δείχνει με ποιον είναι διατεθειμένο το Facebook να μοιραστεί — και γιατί.

facebook profiles

Η ερευνητική ομάδα ήθελε να κατανοήσει γιατί οι άνθρωποι σε ορισμένα μέρη στις ΗΠΑ ήταν πιο εύκολο να μετακινηθούν μεταξύ οικονομικών τάξεων από ό,τι σε άλλα. Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες από την Meta, μαζί με άλλα δεδομένα, μια ερευνητική ομάδα κυκλοφόρησε δύο έρευνες για την οικονομική κινητικότητα, που δημοσιεύθηκαν τη Δευτέρα στο περιοδικό Nature. Η μια έρευνα διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που μεγαλώνουν σε περιοχές που υπάρχουν περισσότερες φιλίες μεταξύ ατόμων υψηλού και χαμηλού εισοδήματος είναι πιο πιθανό να ξεφύγουν από την φτώχεια και να ανέβουν στην οικονομική σκάλα.

“Το να μεγαλώνεις σε μια κοινότητα συνδεδεμένη μεταξύ των τάξεων βελτιώνει τα των παιδιών και τους δίνει μια καλύτερη ευκαιρία να ξεφύγουν από τη φτώχεια”, δήλωσε στους New York Times ο Raj Chetty, οικονομολόγος του Χάρβαρντ και επικεφαλής ερευνητής της μελέτης.

Πολλά μέρη, ωστόσο, δεν επιτρέπουν μεγάλη αλληλεπίδραση μεταξύ ατόμων υψηλού και χαμηλού εισοδήματος, διαπίστωσε η δεύτερη από τις δύο έρευνες. Ακόμη και όταν μια γειτονιά επιτρέπει τέτοιου είδους αλληλεπίδραση, οι άνθρωποι εξακολουθούν να είναι πιο πιθανό να γίνουν φίλοι με άτομα που βρίσκονται σε παρόμοια οικονομική τάξη.

Ο Chetty και οι συνεργάτες του απέκτησαν για πρώτη φορά πρόσβαση στα δεδομένα του Facebook το 2018 σαν μέρος μιας προσπάθειας κατανόησης της οικονομικής ανισότητας και των τεράστιων εισοδηματικών ανισοτήτων στις ΗΠΑ.

Οι ερευνητές άντλησαν δεδομένα από χρήστες του Facebook στις Ηνωμένες Πολιτείες μεταξύ 25 και 44 ετών που χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα τις τελευταίες 30 ημέρες, είχαν τουλάχιστον 100 φίλους και είχαν συνδέσει τον λογαριασμό τους με τον ταχυδρομικό τους – ένα δείγμα 72 εκατομμυρίων ανθρώπων, που είναι πάνω από το 80 τοις εκατό του πληθυσμού των ΗΠΑ σε αυτήν την ηλικιακή κατηγορία.

Η ομάδα μέτρησε την κοινωνικοοικονομική κατάσταση των χρηστών με βάση πράγματα όπως η τοποθεσία, τα επίπεδα εκπαίδευσης, την κατάσταση της σχέσης και την γλώσσα. Στη συνέχεια, η ανάλυση συνέκρινε την κοινωνικοοικονομική κατάσταση των ατόμων με την κατάσταση των φίλων τους στο Facebook.

Τώρα, το πλήρες σύνολο των δεδομένων, το οποίο καλύπτει 21 δισεκατομμύρια φιλίες στο Facebook, είναι διαθέσιμο μέσω του προγράμματος Data for Good του Facebook. Οι άνθρωποι μπορούν να πραγματοποιήσουν αναζήτηση στον ιστότοπο που εμφανίζεται στο κοινό για να δουν την οικονομική σύνδεση διαφόρων κοινοτήτων, συμπεριλαμβανομένης και της δικής τους. Οι ερευνητές μπορούν να κατεβάσουν τα δεδομένα για επιπρόσθετες μελέτες.

Η Meta και το Facebook διαφημίζουν το πρόγραμμα Data for Good σαν μια ένδειξη της προθυμίας της εταιρείας να συνεργαστεί με εξωτερικές ερευνητικές ομάδες και να μοιραστεί τα θησαυροφυλάκια των δεδομένων της πλατφόρμας. Αυτά τα δεδομένα είναι συχνά απίστευτα χρήσιμα για τους ερευνητές.

Οι νέες μελέτες προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες για την οικονομική κινητικότητα στις ΗΠΑ και τα δεδομένα θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους ερευνητές να κατανοήσουν πώς οι άνθρωποι στις ΗΠΑ χτίζουν τις σχέσεις τους. Οι τεχνολογικές εταιρείες όπως η Meta είναι μερικοί από τους μόνους τρόπους με τους οποίους οι ερευνητές μπορούν να βρουν τα δεδομένα που χρειάζονται για να πραγματοποιήσουν αυτού του είδους τις αναλύσεις.

Ωστόσο, η εξάρτηση από τη Meta και το Facebook για αυτές τις πληροφορίες σημαίνει ότι οι εταιρείες έχουν τον απόλυτο έλεγχο ακόμα και σε πολύτιμα επιστημονικά δεδομένα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).