Ad blocking 2015 global report: Οι διαφημίσεις είναι πάντα ενοχλητικές, δεν έχει σημασία πως σερβίρονται ή τι μορφή έχουν. Είμαστε βέβαιοι ότι πολλοί από εσάς δεν αντέχουν τα αναδυόμενα παράθυρα που πετάγονται ενώ διαβάζουν κάτι σε μια ιστοσελίδα.
Έτσι θα είναι πολύ φυσικό αν οι περισσότεροι από εσάς έχετε εγκαταστήσει αναστολείς διαφημίσεων ή ad blockers για να αποφεύγετε τέτοιου είδους διαφημίσεις.
Σύμφωνα με το Business Insider οι εγκαταστάσεις του λογισμικού αποκλεισμού διαφημίσεων είναι σε άνοδο. Μια πρόσφατη έκθεση του PageFair και της Adobe, αποκάλυψε ότι οι αναστολείς διαφημίσεων έχουν δει μια αύξηση της τάξης του 41% σε εγκαταστάσεις από το περασμένο έτος, πράγμα που σημαίνει επίσης ότι υπάρχουν πολλές εταιρείες διαφημίσεων που ενδεχομένως να χάσει πάρα πολλά.
Στην πραγματικότητα, η έκθεση υποστηρίζει ότι το Ad blocking έχει κοστίσει στους εκδότες περίπου 21.8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2015!
Οι προβλέψεις μάλιστα λένε ότι το 2016, το ποσό αυτό αναμένεται σχεδόν να διπλασιαστεί στα 41.4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Αυτό βέβαια δεν αποτελεί έκπληξη, χάρη στις προσπάθειες υπηρεσιών, όπως η EFF που πρόσφατα κυκλοφόρησαν μια επέκταση που εμποδίζει την κατασκοπεία από τους διαφημιστές.
Το iOS 9 της Apple, έχει επίσης ένα χαρακτηριστικό στο Safari που θα μπορούσε να μπλοκάρει επίσης τις διαφημίσεις.
Να αναφέρουμε ότι πριν δύο μήνες, ο Larry Page της Google παραδέχθηκε ότι οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να σερβίρονται καλύτερα επάνω με έναν τρόπο που θα ενοχλούσε τους χρήστες.
Ίσως αυτό να είναι το επόμενο που θα πρέπει να σκεφτούν όλοι οι διαφημιστές.
Παρακάτω εμφανίζεται το ποσοστό του Ad blocking στην Ελλάδα. Θα παρατηρήσετε ότι είναι πολύ υψηλό, αφού φτάνει στο 37%.