AI αναγνωρίζει μεταμφιεσμένα πρόσωπα σε διαδηλώσεις

Μια ομάδα ερευνητών από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ινδία έχουν αναπτύξει ένα AI που μπορεί να εντοπίσει ανθρώπους χρησιμοποιώντας βαθιά μάθηση (deep learning) για να ενισχύσει τις ικανότητες ς του προσώπου, ακόμα και όταν ορισμένα φυσικά είναι κρυμμένα.

ai
Εικόνα: University of Cambridge / National of Technology / Indian Institute of

Τι σημαίνει αυτό; θα μπορούσατε να ταυτιστείτε από πλάνα παρακολούθησης και , ανεξάρτητα από το αν καλύπτετε το πρόσωπό σας με καπέλο, φουλάρι, γυαλιά ή γενειάδα.

Το σύστημα βαθιάς μάθησης εξετάζει 14 σημεία σε ένα πρόσωπο και μετράει τις αποστάσεις μεταξύ τους για να αναγνωρίσει τους ανθρώπους.

Με την κατάρτιση του AI με διάφορα σύνολα δεδομένων η ομάδα κατάφερε να επιτύχει ένα ποσοστό επιτυχίας 56% για τον εντοπισμό μεταμφιεσμένων ατόμων.

Έτσι όπως φαίνεται η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν έχει τελειοποιηθεί ακόμα, καθώς αυτό το ποσοστό επιτυχίας πέφτει στο 43% όταν το άτομο φοράει γυαλιά.

Tip: Αν σκοπεύετε να παρευρεθείτε σε κάποια διαμαρτυρία καλό θα είναι να φοράτε γυαλιά, για την προστασία της ιδιωτικής σας ζωής.

Ο κίνδυνος, όπως αναφέρει το paper, είναι ότι τέτοια συστήματα θα μπορούσαν να βελτιώνονται συνεχώς και να χρησιμοποιούνται από κυβερνήσεις για να εντοπίζουν τους διαφωνούντες πολίτες.

Το πλήρες κείμενο των ερευνητών του Πανεπιστημίου του Cambridge, του Εθνικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας στο Warangal της Ινδίας και του Ινδικού Ινστιτούτου Επιστημών, υπάρχει στο παρακάτω link:

https://arxiv.org/abs/1708.09317

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).