Airbus με 3 πλοία υψηλής απόδοσης

Η Airbus αποφάσισε να κυκλοφορήσει τρία πλοία που κινούνται εν μέρει, με τον άνεμο.

Η εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων την Πέμπτη αποκάλυψε ότι “ανέθεσε στον εφοπλιστή Louis Dreyfus Armateurs να κατασκευάσει, να κατέχει και να λειτουργήσει αυτά τα νέα, υψηλής απόδοσης πλοία που θα τεθούν σε λειτουργία από το 2026”.

airbus ships

Τα πλοία θα έχουν συμβατικούς κινητήρες που θα λειτουργούν με πετρέλαιο ντίζελ θαλάσσης και e-methanol. Το τελευταίο καύσιμο γίνεται με μια διαδικασία που παράγει λιγότερο CO2 από άλλες προσπάθειες. Πολλά πλοία κινούνται με βαρύ μαζούτ, το πιο βρώμικο και φθηνότερο από τα μαζούτ. Η Airbus αντί του ντίζελ επιλέγει την ε-μεθανόλη.

Τα πλοία θα διαθέτουν επίσης ρότορες Flettner, περιστρεφόμενους κυλίνδρους που παράγουν το φαινόμενο Magnus – ένα φαινόμενο που προκαλεί ανύψωση χάρη στις διαφορές πίεσης εκατέρωθεν ενός περιστρεφόμενου αντικειμένου. Οι ρότορες εφευρέθηκαν πριν από έναν αιώνα και μειώνουν τις απαιτήσεις καυσίμων των πλοίων.

Η Airbus αναμένει ότι τα τρία πλοία της θα τεθούν σε λειτουργία από το 2026 και έχει υπολογίσει ότι θα μειώσουν τις μέσες ετήσιες διατλαντικές εκπομπές σε CO2 από 68.000 σε 33.000 τόνους έως το 2030.

Ωστόσο, τα πλοία θα βοηθήσουν επίσης τον κατασκευαστή να αυξήσει τον αριθμό των αεροσκαφών Α320 που κατασκευάζει, σε 75 τον μήνα. Να αναφέρουμε ότι κάθε ένα από αυτά τα αεροσκάφη θα παράγει άφθονο CO2.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).