Airbus επιβατικό για υπερηχητικές πτήσεις στα 4 – 4,5 Mach

Η Airbus απέκτησε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που θα το ζήλευαν και τα F4. Αν υπάρχει ένας τομέας στον 21ο αιώνα που θεωρείται πίσω τεχνολογικά, είναι οι υπερηχητικές επιβατικές πτήσεις. Μετά την απόσυρση των Concorde το 2003, η ταχύτητα του ήχου επανήλθε ουσιαστικά σε στρατιωτικό μονοπώλιο. airbus 1
Όμως οι τεχνικοί Marco Prampolini και Yohann Coraboeuf της Airbus κατάφεραν να αποκτήσουν ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα “πολύ γρήγορο όχημα αέρος” που είναι σχεδιασμένο να πετάει σε ύψος 20 χιλιομέτρων υψηλότερα από κάθε συμβατικό αεροσκάφος και με ταχύτητα πάνω από τέσσερις φορές την ταχύτητα του ήχου, δηλαδή δύο φορές την ταχύτητα του Concorde.

Το Concorde μπορούσε να διασχίσει τον Ατλαντικό σε λιγότερο από τρεις ώρες, αλλά είχαν κατασκευαστεί μόνο 20 από ένα αγγλο-γαλλικό πρόγραμμα ανάπτυξης στη δεκαετία του 1960 σύμφωνα με το Business Insider.

Ο συνδυασμός όμως της απίστευτης ηχορύπανσης, οι περιοριστικοί κανονισμοί της FAA των ΗΠΑ, και το Αραβικό εμπάργκο του πετρελαίου στη δεκαετία του 1970 έκανε το Concorde οικονομικά ασύμφορο.

  WWDC 2017: Τα νέα MacBook και η αλήθεια

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Airbus παίρνει την ιδέα του Concorde, αυξάνει την απόδοση και μειώνει την ηχορύπανση. Σύμφωνα με την Αirbus, το σκάφος θα είναι ουσιαστικά ένα ιπτάμενο τάνκερ με το μεγαλύτερο μέρος της ατράκτου να αποτελείται από υγρό οξυγόνο και με φιλικό προς το περιβάλλον υγρό υδρογόνο. Η καμπίνα των επιβατών θα είναι για 24 άτομα, και το πιλοτήριο θα βρίσκεται στην πλώρη.airbus-11

Αλλά αυτό που καθορίζει πραγματικά το σχέδιο της Airbus και το κάνει να ξεχωρίζει είναι τα συστήματα πρόωσης που χρησιμοποιούνται για να κρατήσουν ψηλά.

Σε μια τυπική πτήση, θα μπορεί να απογειωθεί σαν ένα συμβατικό αεροπλάνο χρησιμοποιώντας τους συνήθεις στροβιλοκινητήρες, αλλά από τη στιγμή που βρίσκεται στον αέρα, το άνοιγμα μιας πίσω θύρας θα αποκαλύπτει έναν κινητήρα πυραύλων, που θα στέλνει το αεροσκάφος σε μια σχεδόν κάθετη τροχιά, επιταχύνοντας σε υπερηχητικές ταχύτητες.

Καθώς το αεροπλάνο θα πλησιάζει το ένα Mach, οι στροβιλοκινητήρες θα κλείνουν και θα αποσύρονται μέσα στην άτρακτο. Με την ολοκλήρωση της φάσης επιτάχυνσης το αεροπλάνο θα πετά με ταχύτητες από 4 έως και 4,5 Mach σε ύψος 30.000 έως 35.000 m.
Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του, θα μπορούσε να μεταφέρει δύο ή τρεις τόνους φορτίου, το οποίο είναι ισοδύναμο με 24 επιβάτες και τις αποσκευές τους.airbus 11

  Η μητέρα όλων των Selfie Sticks

Είναι εξαιρετικά απίθανο να δούμε υπερηχητικές πτήσεις με Αirbus με φτηνά εισιτήρια, αν κατασκευαστούν ποτέ. Ίσως αν η εταιρεία αποφασίσει την κατασκευή του να το χρησιμοποιήσει μόνο για VIP επιβάτες. Εναλλακτικά, το σκάφος θα μπορούσε να έχει και στρατιωτική εφαρμογή αφού τις ταχύτητες και την τεχνολογία του θα τη ζήλευαν ακόμα και πολεμικά αεροσκάφη.

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


58  +    =  65