Αναγνωρίστε, Αποφύγετε και Καταγγείλτε το Phishing

Παρά το γεγονός ότι υπάρχει εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες, το phishing παραμένει μια επίμονη απειλή. Στο πλαίσιο του Μήνα Ευαισθητοποίησης για την Κυβερνοασφάλεια, διερευνούμε αποτελεσματικές στρατηγικές για άτομα και οργανισμούς για την προστασία από επιθέσεις phishing.

phishing

Τι είναι το Phishing;

Το Phishing συνεπάγεται ότι οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου παριστάνουν αξιόπιστες οντότητες για να στείλουν δόλια μηνύματα που περιέχουν κακόβουλα αρχεία για λήψη ή συνδέσμους. Οι επιτυχημένες επιθέσεις phishing μπορούν να οδηγήσουν σε παραβίαση διαπιστευτηρίων, μολύνσεις από κακόβουλο λογισμικό, απώλεια δεδομένων και οικονομική κλοπή. Είναι μια διαδεδομένη μορφή κοινωνικής μηχανικής και ο πιο δαπανηρός τύπος επίθεσης για το 2022, με μέσο όρο 4,91 εκατομμύρια δολάρια ανά θύμα.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό – οι επιθέσεις phishing γίνονται πιο εξελιγμένες και εξαπλώνονται πέρα από τα email σε κινητές συσκευές και άλλες μορφές επικοινωνίας. Στην πραγματικότητα, το 80% των ιστότοπων phishing στοχεύουν ειδικά κινητές συσκευές ή έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν σε επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητά και ο μέσος άνθρωπος έχει 6-10 φορές περισσότερες πιθανότητες να υποστεί επίθεση ηλεκτρονικού ψαρέματος μέσω SMS από ό,τι μέσω email.

Πώς να αναγνωρίζετε και να αποφεύγετε το Phishing

Η καλύτερη άμυνα είναι να γνωρίζετε τα σημάδια ενός μηνύματος ηλεκτρονικού “ψαρέματος”. Δυστυχώς, με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, δεν αρκεί πλέον να αναζητάτε ορθογραφικά λάθη και γραμματικά λάθη. Ακολουθούν ορισμένες βασικές ενδείξεις:

1. Απειλές ή εκφοβισμός: Τα μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” μπορεί να χρησιμοποιούν τακτικές εκφοβισμού, όπως απειλές αναστολής λογαριασμού ή απειλές νομικών ενεργειών για να σας εξαναγκάσουν να αναλάβετε δράση. Μείνετε σε εγρήγορση για μηνύματα που είναι επείγοντα, ανησυχητικά ή απειλητικά.

2. Στυλ μηνύματος: Εάν ένα μήνυμα μοιάζει να μην ταιριάζει στον χαρακτήρα του αποστολέα, είναι πιθανό να πρόκειται για απόπειρα ηλεκτρονικού ψαρέματος. Προσέξτε για οποιαδήποτε ασυνήθιστη γλώσσα ή τόνο. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” συχνά χρησιμοποιούν διφορούμενους ή γενικούς χαιρετισμούς, όπως “Αγαπητέ χρήστη” και “Αγαπητέ πελάτη”, αντί για προσωποποιημένους.

3. Ασυνήθιστα αιτήματα: Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing μπορεί να σας ζητούν να προβείτε σε ασυνήθιστες ενέργειες. Για παράδειγμα, αν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δίνει εντολή να εγκαταστήσετε ένα λογισμικό, επαληθεύστε το με το τμήμα ς, ειδικά αν δεν είναι συνήθης πρακτική.

4. Ασυνέπειες σε συνδέσμους και διευθύνσεις: Ελέγξτε για ασυμφωνίες με τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τους συνδέσμους και τις ονομασίες domain. Περάστε με το ποντίκι πάνω από υπερσυνδέσμους ή συντομευμένες διευθύνσεις URL για να δείτε τους πραγματικούς προορισμούς τους και να δείτε αν υπάρχει αναντιστοιχία.

5. Αιτήματα για προσωπικές πληροφορίες: Να είστε προσεκτικοί όταν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ζητά ευαίσθητες πληροφορίες, όπως κωδικούς ς, αριθμούς πιστωτικών καρτών ή αριθμούς κοινωνικής ασφάλισης. Οι νόμιμοι οργανισμοί συνήθως δεν ζητούν τέτοια στοιχεία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Πώς οι οργανισμοί μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο επιθέσεων Phishing

Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους οι οργανισμοί μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο επιθέσεων phishing.

Εκπαίδευση σε θέματα ασφάλειας

Με την εφαρμογή ενός προγράμματος ευαισθητοποίησης σε θέματα ς, οι οργανισμοί μπορούν να ενημερώνουν και να εκπαιδεύουν τους υπαλλήλους σχετικά με τις τελευταίες απειλές στον κυβερνοχώρο. Ορισμένα από τα οφέλη περιλαμβάνουν τη βελτίωση της ασφάλειας, την ορατότητα των κινδύνων στον κυβερνοχώρο και τη συμμόρφωση με τις κανονιστικές διατάξεις. Το Check Point SmartAwareness προετοιμάζει τους υπαλλήλους σας για τις πιο δύσκολες απειλές με πάνω από 1.000 ρεαλιστικές προσομοιώσεις phishing και τοπική εκπαίδευση ευαισθητοποίησης σε θέματα ασφάλειας.

Ενίσχυση της ασφάλειας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Εφαρμόστε μια σύγχρονη λύση ασφάλειας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ικανή να ανιχνεύει κακόβουλους συνδέσμους, συνημμένα αρχεία, περιεχόμενο και γλώσσα που θα μπορούσε να υποδηλώνει επίθεση phishing. Η λύση σας θα πρέπει να είναι σε θέση να αποκλείει αυτόματα και να θέτει σε καραντίνα τα ύποπτα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να χρησιμοποιεί τεχνολογία sandboxing για την ανάλυση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κακόβουλο κώδικα.

Χρήση προγράμματος παρακολούθησης και προστασίας των Endpoint

Με την εξάπλωση των υπηρεσιών cloud και των προσωπικών συσκευών στο χώρο εργασίας, οι ομάδες ασφαλείας θα πρέπει να υποθέσουν ότι ορισμένα τελικά σημεία θα παραβιαστούν από επιθέσεις σε αυτά. Είναι ζωτικής σημασίας η τακτική παρακολούθηση των τελικών σημείων για απειλές ασφαλείας και η εφαρμογή ταχείας αποκατάστασης και αντιμετώπισης σε συσκευές που έχουν παραβιαστεί.

Αναλάβετε δράση και αναφέρετε το Phishing

Εάν λάβετε ηλεκτρονικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή γραπτό μήνυμα ηλεκτρονικού “ψαρέματος”, αναφέρετε το – οι πληροφορίες που δίνετε βοηθούν στην καταπολέμηση των εγκληματιών του κυβερνοχώρου.

  • Προωθήστε τα ηλεκτρονικά μηνύματα phishing στην εργασίας AntiPhishing στη διεύθυνση reportphishing@apwg.org
  • Προώθηση γραπτών μηνυμάτων phishing στο SPAM (7726)
  • Αναφέρετε απόπειρες phishing στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου στη διεύθυνση ReportFraud.ftc.gov

Πώς μπορεί να βοηθήσει η Check Point

Το Check Point Harmony Email & Collaboration αποτρέπει τις εξελιγμένες επιθέσεις phishing και κοινωνικής μηχανικής από το να φτάσουν στα εισερχόμενά σας. Για να μάθετε περισσότερα, προγραμματίστε μια επίδειξη.

Από τις 22 έως τις 31 Οκτωβρίου, κερδίστε 25% έκπτωση σε όλες τις εξετάσεις πιστοποίησης της Check Point χρησιμοποιώντας τον κωδικό προσφοράς Report Phishing.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















guest

Written by guest

Guest Post: Είδα ανοιχτά και μπήκα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).