Προβλέψιμα τα σχέδια κλειδιά του Android

Κλειδώνετε το σας με κάποιο σχέδιο πάνω στο πληκτρολόγιο; Αναφέρουμε συχνά τους κωδικούς πρόσβασης, επισημαίνοντας την αναγκαιότητα χρήσης κωδικών μεγάλων σε μέγεθος που περιέχουν ασυνήθιστους χαρακτήρες. Κωδικοί πρόσβασης του τύπου “12345” ή “”, είναι εύκολα προβλέψιμοι και, συνεπώς, δεν σας προστατεύουν.

Αποδεικνύεται όμως ότι και το χαρακτηριστικό ασφαλείας του Android που δεν χρησιμοποιεί κωδικούς πρόσβασης αλλά την “ζωγραφιά” ενός σχήματος πάνω στα πλήκτρα της συσκευής είναι εξίσου προβλέψιμο σαν τους κοινούς κωδικούς πρόσβασης.pattern-lock android

Η Marte Løge, μια απόφοιτη του τμήματος and Technology του Νορβηγικού Πανεπιστημίου, ανέλυσε 4.000 σχέδια της συγκεκριμένης κλειδαριάς του Android και ανακάλυψε ότι το 77% από αυτά ήταν προβλέψιμα, αφού ξεκινούσαν από μία από τις τέσσερις γωνίες.

Όπως αναφέρει το Ars , η ερευνήτρια βρήκε επίσης ότι το 44% των συμμετεχόντων άρχισαν τα σχέδια τους από την πάνω αριστερή γωνία. Η Loge παρουσίασε λεπτομερώς τα ευρήματά της στο συνέδριο PasswordsCon που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας.

  antiX 22 ανανεώστε το παλιό σας Laptop

Όπως προέκυψε από τη μελέτη της ερευνήτριας τα εικονικά μοτίβα που δημιουργούσαν οι συμμετέχοντες και κατ επέκταση οι περισσότεροι άνθρωποι είναι τέσσερις κόμβοι. Μοτίβα με οκτώ κόμβους ήταν λιγότερο δημοφιλή.

Είναι ενδιαφέρον ότι περίπου το 10% από τα μοτίβα που χρησιμοποιούν κόμβους συνδέουν γράμματα όπως το Μ ή το Ν, και συνήθως αντιπροσωπεύουν κάποιον σημαντικό άλλο ή το παιδί ενός χρήστη.

Η Loge αν και η έρευνα της ήταν η πρώτη που ασχολήθηκε με την συγκεκριμένη κλειδαριά του Android, απέδειξε ότι η καλύτερη πρακτική για τα κλειδώματος δεν είναι να ξεκινήσετε από μια γωνία.

Για καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να χρησιμοποιήστε διασταυρώσεις και όσους περισσότερους κόμβους είναι δυνατόν.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


16  +    =  21