Η Apple ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι έχει πλέον περισσότερες από 1 δισεκατομμύριο συνδρομές επί πληρωμή σε όλες τις υπηρεσίες της, συμπεριλαμβανομένων των Apple Music, iCloud, Apple News, Apple TV+ και άλλες.
Σε απλά μαθηματικά, αυτό σημαίνει δισεκατομμύρια έσοδα, εκτός τις πωλήσεις hardware, που όπως φαίνεται δεν πάνε τόσο καλά σε σύγκριση με τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του iPhone.
Η Apple όμως συνεχίζει να εφαρμόζει μεθοδικά μια μακροπρόθεσμη στρατηγική αντιστάθμισης της επιβράδυνσης των πωλήσεων hardware με τα έσοδα από υπηρεσίες λογισμικού — και αυτή πλέον αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ένα τέταρτο των πωλήσεων της εταιρείας.
Η διαφημιστική επιχείρηση της Apple αναμένεται να φτάσει τα 6 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025, γεγονός που θα την κάνει μεγαλύτερη από τη διαφημιστική επιχείρηση τόσο του Snapchat όσο και του Twitter.
Το τελευταίο τρίμηνο αντιπροσώπευε επίσης το καλύτερο ever σε πωλήσεις λογισμικού της Apple.
Συνολικά, η εταιρεία κέρδισε 21,2 δισεκατομμύρια δολάρια από υπηρεσίες λογισμικού το περασμένο τρίμηνο, με ρυθμό αύξησης 8% από έτος σε έτος.
Συγκριτικά, τα έσοδα από το iPhone μειώθηκαν κατά προσέγγιση 2% σε ετήσια βάση, τα έσοδα από τα Mac μειώθηκαν κατά 7% σε ετήσια βάση και τα έσοδα από το iPad μειώθηκαν κατά 20% από έτος σε έτος.