Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2017, καθώς οι εταιρείες περιμένουν την έγκριση από την κανονιστική επιτροπή.
“Αυτή είναι μια τέλεια αντιστοιχία δύο εταιρειών με συμπληρωματικές δυνάμεις που μπορεί να φέρει μια νέα προσέγγιση στο πώς λειτουργεί η βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας για τους πελάτες, τους δημιουργούς περιεχομένου, τους διανομείς και τους διαφημιστές,” ανέφερε ο Randall Stephenson, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AT&T.
“Το Premium περιεχόμενο κερδίζει πάντα. Το έχουμε δει στη μεγάλη οθόνη, στην οθόνη της τηλεόρασης και τώρα θα το δούμε στην οθόνη του κινητού. Θα έχουμε το καλύτερο premium περιεχόμενο του κόσμου και τα δίκτυα για να το παραδώσουμε σε κάθε οθόνη.”
Οι ζημιωμένοι μάλλον από αυτή την ιστορία θα είναι οι πειρατές, αν σκεφτείτε ότι η εταιρεία παροχής περιεχομένου, θα είναι και ο πάροχος συνδέσεων…