Ο ιστότοπος blod.gr (ακρωνύμιο των λέξεων Bodossaki Lectures on Demand) δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία και δαπάνες του Ιδρύματος Μποδοσάκη και εντάσσεται στο πλαίσιο του πρωταρχικού στόχου του Ιδρύματος για την προαγωγή της Παιδείας στην Ελλάδα.
Πρόκειται για μια κοινωνική προσφορά, χωρίς κερδοσκοπικό χαρακτήρα, που αποσκοπεί στην διάδοση της επιστημονικής γνώσης και του πνευματικού προβληματισμού στον τόπο μας, μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας.
Το blod.gr συγκεντρώνει, καταγράφει και προβάλλει αυτούσιες, επιλεγμένες ομιλίες, διαλέξεις και εκδηλώσεις από όλο το φάσμα της επιστημονικής και πνευματικής μας ζωής, και εμπλουτίζεται διαρκώς με την πολύτιμη συνδρομή όσων εργάζονται για τη διάχυση της γνώσης.
Φιλοδοξεί έτσι να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για τα μέλη της επιστημονικής κοινότητας και να εξελιχθεί σε έναν πραγματικό “κόμβο” διεπιστημονικού και πνευματικού διαλόγου, ανοιχτό σε κάθε χρήστη του διαδικτύου που επιθυμεί να διευρύνει τους γνωστικούς του ορίζοντες.
Το www.blοd.gr είναι ιστότοπος μη κερδοσκοπικός, ανοιχτός σε κάθε χρήστη του διαδικτύου. Όπως προαναφέραμε δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία και δαπάνες του «Ιδρύματος Μποδοσάκη», στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του για την προαγωγή της Παιδείας στην Ελλάδα, και φιλοξενεί βιντεοσκοπημένες διαλέξεις, ομιλίες και ανακοινώσεις που καλύπτουν όλο το φάσμα της επιστημονικής και πνευματικής ζωής.
Τα πνευματικά δικαιώματα των περιεχομένου των κάθε είδους ομιλιών που φιλοξενούνται, καθώς και των συνοδευτικών διαφανειών, ανήκουν στους εκάστοτε ομιλητές, οι οποίοι – όπως και οι διοργανωτές των εκδηλώσεων στο πλαίσιο των οποίων έλαβαν χώρα – έχουν παραχωρήσει ειδική έγγραφη άδεια για την βιντεοσκόπηση και την ανάρτησή τους στο blod.gr
Οι βιντεοσκοπήσεις και η τεκμηρίωση των ομιλιών γίνονται από την ομάδα υλοποίησης του ιστοτόπου και τα δικαιώματα των οπτικοακουστικών αυτών καταγραφών, καθώς και των κάθε είδους συνοδευτικών πληροφοριών, ανήκουν στο «Ίδρυμα Μποδοσάκη».
Φυσικά η πρόσβαση είναι ανοικτή σε όλους όσους ενδιαφέρονται να μάθουν.
Blod Κατηγορίες
-
Αθλητισμός (12)
-
Αρχαιολογία (204)
-
Αρχιτεκτονική (196)
-
Βιολογία (57)
-
Μοριακή Βιολογία(21)
-
Γεωγραφία (3)
-
Διεθνείς Σχέσεις (252)
-
Εθνολογία (32)
-
Εκπαίδευση (219)
-
Επικοινωνία (101)
-
Έρευνα και Ανάπτυξη (15)
-
Θρησκεία (8)
-
Ιατρική (48)
-
Ακτινολογία(1)
-
Ανοσολογία(17)
-
Γεροντολογία(8)
-
Ενδοκρινολογία(16)
-
Καρδιολογία(12)
-
Κυτταρολογία(6)
-
Νευρολογία(10)
-
Ογκολογία(46)
-
Οδοντιατρική(14)
-
Παθολογία(25)
-
Παιδιατρική(1)
-
Φυσιολογία(1)
-
Χειρουργική(2)
-
-
Ιστορία (266)
-
Κλασικές σπουδές (9)
-
Κοινωνία των Πολιτών (78)
-
Κοινωνικά θέματα (256)
-
Λογοτεχνία (205)
-
Μαθηματικά (86)
-
Μουσειολογία (78)
-
Νευροεπιστήμες (46)
-
Νομική (78)
-
Οικονομία (380)
-
Περιβάλλον (230)
-
Πληροφορική (93)
-
Πολιτική (200)
-
Πολιτιστική διαχείριση (113)
-
Τέχνες / Πολιτισμός (534)
-
Τεχνολογία (160)
-
Φιλοσοφία (90)
-
Φυσικές επιστήμες (136)
-
Αστρονομία(23)
-
Γεωλογία(4)
-
Κοσμολογία(16)
-
Φυσική(9)
-
Χημεία(19)
-
Ωκεανογραφία(5)
-
-
Ψυχολογία / Ψυχική Υγεία (100)
Πολύ ενδιαφέρον, το μόνο που δεν μου αρέσει σε όλα αυτά είναι ότι δεν συνοδεύονται με έντυπο υλικό γιατί πιστεύω ότι είναι ακόμα και σήμερα ο καλύτερος τρόπος απορρόφησης γνώσης