Το NBC News παρουσιάζει μια νέα έρευνα (PDF) που διεξήχθη από έναν καθηγητή στο Wharton School του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια και διαπίστωσε ότι το AI GPT-3 chatbot μπόρεσε να περάσει την τελική εξέταση για το πρόγραμμα Master of Business Administration (MBA) του πανεπιστημίου.
Ο καθηγητής Christian Terwiesch, ο οποίος συνέγραψε την ερευνητική εργασία “Would Chat GPT3 Get a Wharton MBA? A Prediction Based on Its Performance in the Operations Management Course“, ανέφερε ότι το bot κατάφερε να βαθμολογηθεί μεταξύ B- και B στην εξέταση.
Η βαθμολογία που πήρε το chatbot, αναφέρει ο Terwiesch, δείχνει την “αξιοσημείωτη ικανότητά του να αυτοματοποιεί ορισμένες από τις δεξιότητες των εργαζομένων με υψηλή ανταμοιβή γενικά και συγκεκριμένα των εργαζομένων με γνώση σε θέσεις εργασίας που κατέχουν απόφοιτοι του MBA, όπως αναλυτές, διευθυντές και σύμβουλοι”.
Το bot έκανε “καταπληκτική δουλειά σε ερωτήσεις διαχείρισης βασικών λειτουργιών και ανάλυσης διεργασιών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που βασίζονται σε περιπτωσιολογικές μελέτες”, γράφει ο Terwiesch στην έρευνα, που δημοσιεύθηκε στις 17 Ιανουαρίου. Ανέφερε επίσης ότι οι εξηγήσεις του bot ήταν “εξαιρετικές” και ότι το bot ήταν πολύ καλό “στο να τροποποιεί τις απαντήσεις του σαν απάντηση σε ανθρώπινες υποδείξεις”.
Αν και τα αποτελέσματα του GPT3 ήταν εντυπωσιακά, ο Terwiesch σημείωσε ότι το bot “κατά καιρούς κάνει εκπληκτικά λάθη σε σχετικά απλούς υπολογισμούς στο επίπεδο των Μαθηματικών της 6ης τάξης.”
Η παρούσα έκδοση του Chat GPT “δεν είναι ικανή να χειριστεί πιο προηγμένες ερωτήσεις ανάλυσης διεργασιών, ακόμη και όταν βασίζονται σε πολύ τυπικά πρότυπα. Αυτό περιλαμβάνει ροές διεργασιών με πολλαπλά προϊόντα και προβλήματα με στοχαστικά αποτελέσματα όπως η μεταβλητότητα της ζήτησης.”
Ωστόσο, ο Terwiesch δήλωσε ότι η απόδοση του ChatGPT3 στο τεστ έχει “σημαντικές επιπτώσεις για την εκπαίδευση της σχολής επιχειρήσεων, και δείχνει την ανάγκη για διαφορετικές πολιτικές των εξετάσεων, του σχεδιασμού του προγράμματος σπουδών που επικεντρώνεται στη συνεργασία μεταξύ ανθρώπου και τεχνητής νοημοσύνης, στις ευκαιρίες για προσομοίωση διαδικασιών λήψης αποφάσεων στον πραγματικό κόσμο, την ανάγκη διδασκαλίας δημιουργικών προβλημάτων και την επίλυσή τους, βελτιωμένη παραγωγικότητα διδασκαλίας και πολλά άλλα.”
Τα τελευταία ευρήματα έρχονται καθώς οι εκπαιδευτικοί ανησυχούν όλο και περισσότερο ότι τα AI chatbots όπως το ChatGPT θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην εξαπάτηση τους φοιτητές. Νωρίτερα αυτό το μήνα, το εκπαιδευτικό τμήμα της Νέας Υόρκης απαγόρευσε την πρόσβαση στο ChatGPT. Η Washington Post αναφέρει ότι ορισμένοι καθηγητές είναι ήδη “σε πανικό” με την τεχνολογία που επιτρέπει στους μαθητές να εξαπατούν με τις εργασίες τους.
Χθες, για παράδειγμα, η The Stanford Daily ανέφερε ότι ένας μεγάλος αριθμός φοιτητών του Stanford έχει χρησιμοποιήσει ήδη το ChatGPT στις τελικές τους εξετάσεις.