Τέλος εποχής: O Google Chrome προσπερνάει τον IE

Τα νέα στοιχεία που κυκλοφόρησε η Net για το μήνα Απρίλη του δείχνουν ότι το μερίδιο αγοράς του Internet Explorer συνεχίζει να μειώνεται, ενώ η χρήση του Google μεγαλώνει σε ένα μάλλον πολύ γρήγορο ρυθμό.Chrome- Firefox IE

Έτσι, τον Απρίλιο, το Google Chrome τελικά κατάφερε να προσπεράσει τον Internet Explorer μετά από πάρα πολλά χρόνια, ενώ τους επόμενους μήνες αναμένεται να μεγαλώσει το χάσμα μεταξύ των δύο προγραμμάτων περιήγησης. Εκτός και αν επέμβει η αναπτύσσοντας επιτέλους ένα αξιόλογο πρόγραμμα περιήγησης.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι ενώ η χρήση του Google Chrοme αυξάνεται τόσο γρήγορα, ισχυρές επιλογές, όπως ο Firefox της έχουν μείνει αρκετά πίσω σύμφωνα με τους αριθμούς.

Σε αυτό το σημείο, ο Firefox κατέχει μόνο ένα 10,14 τοις εκατό του μεριδίου της αγοράς, σύμφωνα με την Net Applications, και έτσι δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο Chrome είναι ο κύριος υπαίτιος της πτώσης του Internet Explorer. O Opera browser, έχει μείνει ακόμη πιο πίσω με μόλις ένα 1,97 τοις εκατό.

  Το Google Lens θα διαβάζει τα γράμματα των γιατρών

Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το νέο λειτουργικό Windows 10 βοήθησε στην κατακόρυφη πτώση του ΙΕ, καθώς χρησιμοποιεί σαν προεπιλεγμένο browser τον , ο οποίος μέχρι σήμερα δεν έχει τύχει ευρείας αποδοχής.

Ο Edge της Microsoft χρησιμοποιείται στο 4.64% των υπολογιστών σε όλο τον κόσμο. Αν φυσικά κάποια στιγμή η Microsoft βελτιώσει το πρόγραμμα περιήγησης και το διαθέσει και σε άλλα λειτουργικά συστήματα (, Mac και κινητές συσκευές) θα μπορούσαμε να δούμε μια αύξηση στο ποσοστό υιοθέτησης της εφαρμογής από το καταναλωτικό κοινό.

Δείτε τα νέα στοιχεία που δημοσίευσε η Net Applications για τον μήνα Απρίλιο

net app

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).