Στενή σχέση του trolling με τον σαδισμό, την ψυχοπάθεια και τον Μακιαβελισμό

Online-TrollsΈρευνα τριών επιστημόνων με επικεφαλής την Έριν Μπιούκελς από το Πανεπιστήμιο Manitoba διακρίνει ότι το λεγόμενο trolling στο Ίντερνετ έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τον σαδισμό, την ψυχοπάθεια και τον Μακιαβελισμό, την σκοτεινή δηλαδή πλευρά της ανθρώπινης προσωπικότητας.Πάντως, τα troll αποτελούν μειονότητα της μειονότητας στο Ίντερνετ, αφού παραμένουν λίγοι οι χρήστες που υποβάλλουν σχόλια και ανάμεσά τους είναι ελάχιστοι αυτοί που δήλωσαν στις διαδικτυακές έρευνες του Πανεπιστημίου ότι συμμετέχουν με σκοπό το trolling. Επίσης, ο βαθμός της συσχέτισης των αρνητικών αυτών στοιχείων με το trolling εξαρτάται από τον χρόνο που ξοδεύει ο χρήστης σχολιάζοντας στο Ίντερνετ.

Τα περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά εντοπίστηκαν ανάμεσα στα troll και τους σαδιστές -οι σαδιστές τρολάρουν γιατί αντλούν ιδιαίτερη ευχαρίστηση γελώντας εις βάρος των άλλων.

Ως online trolling ορίζεται η πρακτική αποπροσανατολισμού σχολιάζοντας σοβαρά θέματα της επικαιρότητας, με σκοπό να προκαλέσουν χάος και να κάνουν τους χρήστες να μοιάζουν υπερβολικά συναισθηματικοί ή ανόητοι. Εάν κάποιοι τσιμπήσουν, το troll εντείνει ακόμα περισσότερο την προσπάθειά του αφού το βρίσκει ιδιαίτερα διασκεδαστικό. Για αυτό συνηθίζεται να λέγεται στους νεότερους χρήστες “Don’t feed the trolls” (μη δίνετε τροφή στα troll, σχολιάζοντας τα αποπροσανατολιστικά σχόλια τους).

Πηγή: In.gr Τεχνολογία

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).