Οι απίστευτες διαφημίσεις της Microsoft της προηγούμενης δεκαετίας

Η Microsoft είχε τα σκαμπανεβάσματα της στο μάρκετινγκ. Στην προηγούμενη δεκαετία θέλοντας να προωθεί τα προϊόντα της παρουσίασε αρκετά διαφημιστικά σποτ τα οποία είναι απίστευτα.

Microsoft

Δεν γνωρίζουμε ποιες είναι οι ομάδες που αποφασίζουν στην Microsoft ποια διαφήμιση θα βγει στον αέρα και ποια όχι, αλλά ας δούμε τι έκανε η εταιρεία αυτή μέσα σε μία δεκαετία. Η Microsoft δεν ήταν πάντα η κορυφή στο θέμα του μάρκετινγκ. Στην δεκαετή ιστορία της θα δείτε από επιθετικές διαφημίσεις των Windows τηλεφώνων της, μέχρι και σέξι διαφημίσεις για το Surface lineup. Πάμε να δούμε 12 διαφημίσεις της Microsoft.

Microsoft Kin (2010)
https://www.youtube.com/watch?v=efRoTiScl7s
Αυτή η εντελώς κακή διαφήμιση του Microsoft Kin από το 2010 παρουσιάζει σχεδόν όλα όσα θα πρέπει να αποφεύγει ένα τμήμα μάρκετινγκ. Παίρνουμε μια δέσμη φανταχτερών εικόνων που δεν εξηγούν ουσιαστικά τίποτα για το τι κάνει το προϊόν, ελπίζοντας ότι η “δροσιά” θα κερδίσει τις εντυπώσεις. Το kin ήταν μια εκπληκτική αποτυχία, τόσο που είμαστε σίγουροι ότι πολλοί από εσάς δε το έχετε ακούσει καν!

Madobe Nanami Windows 7 anime (2010)
https://www.youtube.com/watch?v=nngGGBkjMpU
Πίσω, στις αρχές της δεκαετίας του 2010, η Microsoft Japan παρήγαγε μια σειρά anime διαφημίσεων, προσωποποιώντας διάφορα λειτουργικά συστήματα ως κορίτσια kawaii anime. Αυτό του 2010, παρουσιάζει μερικά από τα χαρακτηριστικά των Windows 7, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης της πρώιμης αφής.

Nokia Lumia 800 (2011)

Το συγκεκριμένο spot είναι μια διαφήμιση της Nokia και όχι μια διαφήμιση της Microsoft. Ίσως γιαυτό το σποτάκι παρουσίασε πολύ καλύτερα τα Windows Phone από ότι προσπαθούσε να κάνει η ίδια Microsoft.

Microsoft “Productivity” (2011)
https://www.youtube.com/watch?v=a6cNdhOKwi0
Δεν πρόκειται ακριβώς για μία εμπορική διαφήμιση, αλλά αξίζει να της ρίξετε μία ματιά. Αυτό το φουτουριστικό σποτ παρουσιάζει μερικές από τις φιλοδοξίες της Microsoft για το μέλλον της τεχνολογίας και της παραγωγικότητας. Τα περισσότερα από αυτά πιθανότατα δεν θα περάσουν, αλλά είναι διασκεδαστικό να ονειρευόμαστε το μέλλον.

Surface (2012)

Ενώ το τρέιλερ είναι καλά στημένο, αναμφισβήτητα αυτός ήταν ένας από τους χειρότερους τρόπους για να παρουσιάσει μία νέα γκάμα προϊόντος. Ένα σωρό άνθρωποι χορεύουν και πηδούν γύρω από τις συσκευές Surface, και ο θεατής να προσπαθεί να καταλάβει το υποκείμενο και να αντλήσει πληροφορίες σχετικά με το γιατί το Surface αξίζει ή όχι. Δεν γνωρίζουμε να το τμήμα μάρκετινγκ είναι ακόμα στην θέση του αλλά, σίγουρα οι μελλοντικές διαφημίσεις που θα βγάλουν θα είναι πολύ καλύτερες από αυτή.

“Everything at once” Windows 8 (2012)

Τα Windows 8 ήταν το λειτουργικό σύστημα που ουσιαστικά δεν πρόλαβε να ζήσει πολύ. Τα Windows 8.1 και αμέσως μετά τα Windows 10 δεν άφησαν πολλά χρόνια ζωής στα 8. Η διαφήμιση προσπαθεί να πει στο θεατή ότι η νέα γενιά των Windows κάνουν τα πάντα σε ένα μόνο λειτουργικό σύστημα.

Internet Explorer 11 anime ()

Και πάλι με animation η Microsoft προσπάθησε να παρουσιάσει τον Internet Explorer 11 στο μέσο του 2013. Τι καλά που θα ήταν αν το πρόγραμμα περιήγησης ήταν τόσο δροσερό όσο και το τρέιλερ, που μοιάζει με κάποια ιστορία της MARVEL.

“Μην τσακώνεστε” – Windows Phone (2013)

Αυτή ήταν μία έξυπνη διαφήμιση. Το επιθετικό σποτ των Windows Phone 8 της Microsoft έκανε αρνητική διαφήμιση και αντιμαχόταν τα τηλέφωνα iPhone και Galaxy. Η διαφήμιση χλευάζει την Apple και τη Samsung, τοποθετώντας το Lumia 920 ως μια πολύχρωμη εναλλακτική λύση.

εναντίον Windows 8 (2013)

Η Microsoft δημιούργησε μια σειρά διαφημίσεων που αναδεικνύουν τα Windows 8 ως εναλλακτική λύση για το iPad, παρουσιάζοντας προϊόντα, όπως το παλιό Dell Venue 8 Pro, ως φθηνότερη και πιο ικανή επιλογή των Windows. Τα Windows τελικά στην μάχη των “τρίτων κατασκευαστών tablets” θα τερματίσουν πολύ πίσω από το iPad, με λίγες εφαρμογές να το υποστηρίζουν εργονομικά, αλλά η Apple “δανείστηκε” πολλά χαρακτηριστικά τα Windows 8 και τα Surface πρωτοστάτησαν τα επόμενα χρόνια.

Το Xbox One αποκαλύπτει (2013)

Παρακολουθώντας ξανά αυτό το τρέιλερ καθώς ξεκινάει το 2020 διαπιστώνουμε έκπληκτοι τα εξής: Σχεδόν κάθε χαρακτηριστικό που παρουσιάστηκε σε αυτό το τρέιλερ έχει απογυμνωθεί από το Xbox One, ή απλά ποτέ δεν πέρασε. Η δικτύωση της φωτογραφικής μηχανής Kinect είχε τόσα προβλήματα που τελικά σταμάτησε. Η “Live TV” παραγκωνίστηκε υπέρ των εφαρμογών ψυχαγωγίας κατά παραγγελία. Το Skype στο Xbox σας; ποιος το ρώτησε γι ‘αυτό; Εκ των υστέρων μπορούμε να πούμε ότι ήταν ίσως το πιο άσχετο τρέιλερ στην ιστορία της Microsoft.

Surface Book ()

Μία επική διαφήμιση της Microsoft επενδεδυμένη με μία μουσική που θυμίζει θρίαμβο και νικηφόρα μάχη. Πάντως σαν διαφήμιση δε είναι άσχετη και ουσιαστικά κεντράρει και παρουσιάζει σωστά το προϊόν.

“Pure Imagination” Surface Studio (2016)

Η διαφημιστική ομάδα πίσω από το Surface Studio αποκαλύπτει ότι μία διαφήμιση μπορεί να είναι σέξι αναδεικνυωντας τις καμπύλες του Surface Studio, με μια απίστευτη και εμπνευσμένη απόδοση του “Pure Imagination” από τη δεκαετία του ’70 της ταινίας Willy Wonka & the Chocolate Factory.

Super Duper Musical” (2017)

Εδώ είναι μια διασκεδαστική διαφήμιση που πιθανώς η Microsoft ελπίζει ότι οι οπαδοί του Xbox θα την ξεχάσουν. Η Microsoft έφτιαξε ένα τραγούδι και αντίστοιχο χορό (κυριολεκτικά) για το πακέτο γραφικών Super Duper για το Minecraft, το οποίο θα εκσυγχρόνιζε το παιχνίδι με νέα shaders και εφέ. Δυστυχώς, το πακέτο γραφικών Super Duper δολοφονήθηκε από την εταιρεία και ποτέ δεν είδε το φως της ημέρας.

(2019)

Η Microsoft έφτιαξε αυτή την διαφήμιση για να κάνει επίδειξη των δυνατοτήτων του Surface Duo. Η υπερβολές δε λείπουν, όμως το μήνυμα περνάει ξεκάθαρα και δεν αφήνει ερωτήματα στον θεατή. Και φυσικά το μηχάνημα της Microsoft τρέχει Android !.

“Mac Book says” Surface Laptop 2 (2019)
https://www.youtube.com/watch?v=jSS5SKs4UA0
Άλλη μία επιθετική διαφήμιση της Microsoft με την οποία πραγματοποιεί μια άμεση σύγκριση μεταξύ του Surface laptop 2 και του Apple Mac Book, με πρωταγωνιστή έναν τύπο που ονομάζεται Mackenzie “Mac” Book που θάβει τον φορητό υπολογιστή της Apple για 30 δευτερόλεπτα, όσο δηλαδή διαρκεί η διαφήμιση.

Η Lucy και οι τάρανδοι (2019)
https://www.youtube.com/watch?v=nnmy7IPE08I
Η Microsoft έχει δημιουργήσει μια σειρά από διασκεδαστικές Χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις, τα τελευταία χρόνια. Αυτή του 2019 αξίζει να την δείτε, αν δεν την έχετε ήδη δει. Η διαφήμιση επιδεικνύει μερικά από τα χαρακτηριστικά του Surface Pro X και του Bing Translate.

“We All Win” Microsoft Super bowl (2019)
https://www.youtube.com/watch?v=_YISTzpLXCY
Η Microsoft έκανε εκατομμύρια θεατές να κλάψουν όταν χρησιμοποίησε την διαφήμιση του νέου Controller του Xbox για να επισημάνει τους παίκτες με αναπηρίες. Οι επιθετικές διαφημίσεις της Microsoft σε χαρακτηριστικά προσβασιμότητας, είναι ένας σίγουρος δρόμος για να προωθήσεις ένα προϊόν και η εταιρεία φροντίζει όχι μόνο να κεντράρει πάνω τους αλλά και να υπογραμμίζει γιατί είναι τόσο σημαντικά.

Αν έχετε δει κάποια άλλη διαφήμιση της Microsoft της δεκαετίας που πέρασε και που νομίζετε ότι κακώς την παραλείψαμε, δεν έχετε παρά να την συμπληρώσετε στην λίστα με ένα μήνυμά σας.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).