LifeHack: επικοινωνήστε με e-mail όταν είστε θυμωμένοι

E-mail για τον θυμό; Όλοι μας έχουμε πει πράγματα σε μια συζήτηση και μετά το έχουμε μετανιώσει. Εάν είστε επιρρεπείς σε αυτό, σκεφτείτε τη λύση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τις συνομιλίες σας. 

e-mail

Το Psychology Today, αναφέρει ότι μερικές φορές η λύση του e-mail μετριάζει τον θυμό και ενθαρρύνει την ορθολογική σκέψη.

Σε μια συζήτηση, ακούμε άμεσα διάφορα επιχειρήματα, κάτι που μας κάνει να “ζεσταθούμε” πολύ γρήγορα, αλλάζουν οι εκφράσεις του προσώπου μας, και φαίνεται πως από την ηρεμία μεταβαίνουμε στην οργή, κάτι που καθιστά πολύ δύσκολο να έχουμε μια παραγωγική συζήτηση. Μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιτρέπουμε σε όλους (σε μας πάνω από όλα) να πάρουν μια ανάσα, να ηρεμήσουν και να σκεφτούν περισσότερο πριν απαντήσουν. To e-mail θα σας επιτρέψει, να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε και να διορθώσετε κάτι που διατυπώσατε παρορμητικά. Θα σας δώσει περισσότερο χρόνο να σκεφτείτε τι θέλετε να πείτε και πως θα το πείτε, καθώς η κάθε λέξη θα πρέπει να γραφτεί. Αυτό θα σας γλυτώσει από το να μετανιώσετε για αυτά που είπατε και φυσικά θα κάνει πολύ καλό στις σχέσεις σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να πείτε ό, τι έχετε στο μυαλό σας, χωρίς το άλλο πρόσωπο να αμυνθεί άμεσα ή να σας  διακόψει.

Προσοχή όμως, διαβάστε ξανά αυτό που γράψατε, αφήστε να περάσει λίγη ώρα, ηρεμήστε και ξαναδιαβάστε το. Ας μην ξεχνάμε ότι ο γραπτός λόγος μένει, ενώ ο προφορικός χάνεται.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).