CyberMate ψυχολογική υποστήριξη στα κοινωνικά δίκτυα

Η ψυχοθεραπεία στα κοινωνικά δίκτυα θα μπορούσε να είναι το επόμενο μεγάλο βήμα στον τομέα της διαχείρισης της ψυχικής υγείας.Η ανάπτυξη ενός νέου εργαλείου του διαδικτύου που ονομάζεται CyberMate από το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ φαίνεται ότι έχει σαν στόχο ακριβώς αυτό.

like cybermate

Σύμφωνα με το πανεπιστήμιο, η ομάδα πίσω από το project CyberΜate προσπαθεί να προσαρμόσει τεχνικές παρακολούθησης που χρησιμοποιούνται από τους αναλυτές μάρκετινγκ, μαζί με τα ψηφιακά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να υποστηρίξει παρεμβάσεις στους νέους που πάσχουν από κατάθλιψη και άλλα θέματα ψυχικής υγείας.

Οι ερευνητές που εργάζονται για το project στοχεύουν να σχεδιάσουν αλγόριθμους που θα δώσει στο online εργαλείο την ικανότητα να ελέγχει τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης ενός νεαρού ατόμου, όπως το ή το Twitter “διαβάζοντας” και αναλύοντας σχόλια που μπορεί να υποδεικνύουν την δυναμική αυτοτραυματισμών.

Τότε το CyberΜate θα λειτουργεί σαν ψυχοθεραπευτής και να “συζητάει” με τους νέους, προτείνοντας επιλογές για βοήθεια ή υποστήριξη μέσω email ή SMS.

Το project, με επικεφαλής τον αναπληρωτή καθηγητή Rafael Calvo της σχολής μηχανικής και τεχνολογιών των πληροφοριών του πανεπιστημίου, και τον καθηγητή Ian Hickie του Brain and Mind Research , θα λάβει περίπου 380,000 δολάρια ς χρηματοδότηση και θα συνεργαστεί με το Inspire Foundation για τη δημιουργία του CyberΜate.

Το πανεπιστήμιο περιγράφει το CyberΜate σαν μια “νέα αυτοματοποιημένη ψυχολογική παρέμβαση με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται από τα κοινωνικά δίκτυα, προσωπικά , επεξεργασία φυσικής γλώσσας, καθώς και τις τεχνικές μηχανικής μάθησης.”

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).