DDoS επιθέσεις: Κοστίζουν 40.000$/ώρα στις μεγάλες επιχειρήσεις

DDoS-Attacks-Cost-40-000

Μια έκθεση που επιδιώκει να μετρηθεί ο αντίκτυπος των DDoS επιθέσεων (Distributed Denial-of-Service ) στις επηρεαζόμενες εταιρίες αποκαλύπτει ότι το μέσο κόστος ανά ώρα, μιας τέτοιας επίθεσης είναι $ 40.000, με το ήμισυ των ερωτηθέντων εταιρειών να σημειώνουν απώλειες άνω των $ 500,000 / € 402.000 κατά τη διάρκεια του συμβάντος.

Η μελέτη διεξήχθη από την Incapsula, μια εταιρεία παροχής λύσεων προστασίας από επιθέσεις DDoS, σε 270 εταιρίες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, σε διαφορετικούς τομείς της βιομηχανίας. Ο αριθμός των εργαζόμενων σε κάθε μία από αυτές κυμαίνεται από 250 έως 10.000 άτομα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από τους φορείς που συμμετείχαν στην έρευνα, το 49% των καταγεγραμμένων επιθέσεων DDoS διήρκεσαν από 6 έως 24 ώρες. Αυτές είναι οι περιπτώσεις, όπου η εκτίμηση του κόστους, είναι κατά μέσο όρο στα $ 40.000 για κάθε ώρα της επίθεσης. 15% των ερωτηθέντων δήλωσαν κόστος άνω των $ 100.000 ανά ώρα. Αναφέρθηκαν επίσης περιστατικά που η επίθεση διήρκεσε αρκετές ημέρες ή και περισσότερο από μία εβδομάδα.

Σύμφωνα με την Incapsula, το πρώτο εξάμηνο του έτους παρατηρήθηκε 350% αύξηση σε μεγάλης κλίμακας περιστατικά DDoS, τα οποία είναι όλο και πιο ισχυρά και μεγαλύτερης διάρκειας. Αυτά έχουν σκοπό να εξαντλήσουν το διαθέσιμο εύρος ζώνης του δικτύου, με αποτέλεσμα την διακοπή των υπηρεσιών. Οι απώλειες που σχετίζονται με επιθέσεις DDoS δεν αξιολογούνται αυστηρά από την άποψη του συμβάντος αλλά περιλαμβάνουν τη συνολική επίπτωση για την εταιρεία.

  Το ESET File Security διαθέσιμο πλέον και στο Microsoft Azure

Οι δαπάνες δεν περιορίζονται στην ομάδα IT – έχουν επίσης ένα μεγάλο αντίκτυπο σε τομείς όπως η ασφάλεια και η διαχείριση του κινδύνου, η εξυπηρέτηση πελατών, και οι πωλήσεις. Επιπλέον, οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες  που είχαν γίνει στόχοι τέτοιων επιθέσεων (87%) ήρθαν αντιμέτωποι και με άλλες συνέπειες, όπως η απώλεια της εμπιστοσύνης των πελατών και η απώλεια της πνευματικής ιδιοκτησίας, αναφέρει η έκθεση. Σε περισσότερες από τις μισές περιπτώσεις που εξετάστηκαν, το hardware και το λογισμικό έπρεπε να αντικατασταθούν, γεγονός που μεταφράζεται σε επιπλέον έξοδα.

Οι περισσότερες εταιρείες δεν λαμβάνουν μέτρα ενάντια στις DDoS επιθέσεις

Για να επανέλθει μια εταιρεία πίσω στην κανονική κατάσταση μετά από μια επίθεση DDoS, στις περισσότερες των περιπτώσεων, μπορεί να πάρει μήνες και μερικές φορές, ακόμη και χρόνια. Αυτό που είναι βέβαιο, είναι το γεγονός, ότι αυτά τα περιστατικά έχουν μακροπρόθεσμη επίδραση. Όσον αφορά τη διαχείριση του περιστατικού,ανησυχητικό είναι ότι πολλοί από τους ερωτηθέντες δεν διέθεταν τα αναγκαία σχέδια και λύσεις για την άμυνα σε DDoS επιθέσεις. Μόλις το 43% των ερωτηθέντων είχαν λάβει σχετικά μέτρα.

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


8  +  2  =