Delivery apps στην Ινδονησία και άρχισαν να παίρνουν κιλά

Όταν τα “superapps” παράδοσης τροφίμων ξεκίνησαν να λειτουργούν στην Ινδονησία, οι άρχισαν να παίρνουν βάρος.

Αυτό υποστηρίζουν οι συγγραφείς μιας εργασίας του Κέντρου Αναπτυξιακής Έρευνας του Πανεπιστημίου της Βόννης [PDF] που δημοσιεύτηκε αυτόν τον μήνα.

fastcompany.com

Με τίτλο “Ο αντίκτυπος των σούπερ εφαρμογών στη διατροφή σε χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος: Στοιχεία από την Ινδονησία” (Impact of on the Nutrition Transition in Low- and Middle-Income Countries: Evidence from Indonesia) η δημοσίευση εξετάζει δεδομένα υγείας από την Ινδονησία που καλύπτουν τα έτη 2015 έως 2018 – μια εποχή που συμπίπτει με την ευρεία υιοθέτηση των “superapps” Grab και Gojek.

Οι συγγραφείς διαπίστωσαν ότι το με τις νέες εφαρμογές παράδοσης φαγητού υπήρξε μια αύξηση στις βαθμολογίες του δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ), “ιδιαίτερα μεταξύ των ατόμων που είναι ήδη υπέρβαρα και παχύσαρκα”.

Αυτές οι αυξήσεις ήταν “πιο έντονες στις πόλεις … και μεταξύ των ατόμων με απασχόληση, πάνω από το μεσαίο εισόδημα και εκπαίδευση πέρα ​​από το δημοτικό σχολείο”. Οι πλούσιοι, αναφέρει η μελέτη, που είχαν χρήματα να ξοδέψουν σε έτοιμη τροφή, αγόραζαν πολύ περισσότερα.

Οι ερευνητές βρήκαν επίσης μείωσης του αριθμού των λιποβαρών ατόμων και αύξηση της κατανάλωσης φρούτων και κρέατος. Πιστεύουν λοιπόν ότι τα superapps έχουν τη δυνατότητα να επιδεινώσουν την υγεία, κάτι που αποτελεί πρόκληση για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής!

https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/08969205221087130

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).