Developers Playground του GDG Thessaloniki ξεκίνησε και ενθουσίασε τους επισκέπτες της 79ης ΔΕΘ

Η 7η Σεπτεμβρίου ήταν η εναρκτήρια ημέρα του DevFest season II, που για δεύτερη φορά πραγματοποιείται επίσημα στη Θεσσαλονίκη και αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες του Playground.
Το Google Developers Group (GDG Thessaloniki) αυτή τη χρονιά, ακολουθώντας την “κατευθυντήρια πορεία” της Google, εστίασε στους 4 βασικούς άξονες που θα φέρουν το μέλλον στα χέρια μας:
• Wearable τεχνολογία
• Cloud πλατφόρμες
• Google Maps APIs
• Chrome extentions και προγραμματισμό τους

GDG Thessaloniki GDG Thessaloniki GDG Thessaloniki GDG Thessaloniki GDG Thessaloniki GDG Thessaloniki
Κατά τη διάρκεια της πρώτης μέρας του DevFest, επισκέπτες και συμμετέχοντες του Playground, είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα Google Glass και να λύσουν τις απορίες τους από τον Wiebe Elsinga, έναν Google Glass explorer. Για το λόγο αυτό το Google Developers Group προγραμμάτισε 3 workshops βασισμένα στην τεχνολογία και τη χρησιμότητα των Google Glass. Οι θέσεις των workshop αυτών γέμισαν αμέσως, και υπήρχαν πάνω από 300 άτομα που τα παρακολούθησαν ή έκαναν ερωτήσεις για τα Google Glass!

Αξιοσημείωτη ήταν η παρουσίαση ενός 12χρονου, ο οποίος ταξίδεψε από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη αποκλειστικά για το Playground. Η ατμόσφαιρα ήταν ιδιαιτέρως θερμή καθώς όπως όλοι ξέρουμε, το GDG Thessaloniki είναι ενθουσιασμένο όταν πρόκειται να αναδείξει τέτοια νεαρά ταλέντα.
Μετά από τα Google Glass sessions, είδαμε τον Wiebe Elsinga να κατακλύει την σκηνή καθώς ξεκίνησε να συγκεντρώνει μια UX prototyping tech ομιλία και ένα σχετικό workshop όπου, οι συμμετέχοντες έπρεπε να δημιουργήσουν ομάδες και να ξεκινήσουν να σχεδιάζουν την εφαρμογή τους. Το workshop διήρκησε πάνω από 2 ώρες αλλά ούτε οι συμμετέχοντες ούτε και ο ίδιος ο Wiebe κατάλαβαν το πόσο γρήγορα πέρασε η ώρα.
Παράλληλα στο συνεδριακό κέντρο Αιμίλιος Ριάδης (πρώην Corona) πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση Lady Geek Day για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη, εμπνευσμένη από την πρωτοβουλία των Women Techmakers της Google. Στο πάνελ παρευρεθήκαν 4 κορυφαίες στο χώρο τους γυναίκες: Όλγα Σταυροπούλου, Μαρίκα Λάμπρου, Σάντρα Ζαφιρακοπούλου και Λιάνα Γούτα. Μοιράστηκαν με το κοινό τις εμπειρίες τους και επικεντρώθηκαν στην ανάγκη για κατάρριψη των στερεοτύπων, που εμποδίζουν τις γυναίκες να ασχοληθούν με τις θετικές επιστήμες, την τεχνολογία και την επιχειρηματικότητα. Η επίλυση του προβλήματος σύμφωνα με τις ίδιες έρχεται μέσα από τις αλλαγές των βασικών κοινωνικών δομών, όπως αυτή της οικογένειας, αλλά και μέσα από την σύνδεση της εκπαιδευτικής κοινότητας με την αγορά εργασίας. Μια ευχάριστη έκπληξη ήταν η παρουσία δύο νέων κοριτσιών, τα οποία ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να δημιουργήσουν μια ομάδα ενημέρωσης γυναικών σε θέματα τεχνολογίας, σε μια προσπάθεια να έρθει το ωραίο φύλο πιο κοντά στην δημιουργία κώδικα και όχι μόνο.
Η εκδήλωση μετά την ολοκλήρωση του διαλείμματος, μεταφέρθηκε στο περίπτερο 14, στον χώρο που φιλοξενεί τους Google Developers.
Εκεί ο εκπρόσωπος της Media Hackers κος Γιάννης Κοτσιφός, παρουσίασε τις δράσεις της ομάδας. Ο κύριος στόχος του Media Hackers είναι να αναπτύξει ένα ευέλικτο πρόγραμμα βασικής εκπαίδευσης για δημοσιογράφους, ώστε να είναι καλύτερα εξοπλισμένοι για να αντιμετωπίσουν τις νέες τεχνολογίες. Η κοινοπραξία έχει συσταθεί ειδικά για τον σκοπό του έργου και περιλαμβάνει οκτώ έμπειρους εταίρους που εκπροσωπούν τους χώρους της δημοσιογραφίας, της δημοσιογραφικής εκπαίδευσης, της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και των συμβουλευτικών υπηρεσιών, σε έξι κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).