Να διαχωριστεί το Instagram από το Facebook

Μετά την κυκλοφορία μιας έκθεσης από την υποεπιτροπή για την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία, ο πρόεδρος της επιτροπής, Δημοκρατικός εκπρόσωπος David Cicilline από το Rhode Island, δήλωσε την Τετάρτη ότι πιστεύει ότι θα ήταν πολύ καλή ιδέα να διαχωριστεί το Instagram από το Facebook, σύμφωνα με το Reuters

Ο Cicilline ανέφερε στο Reuters σε μια συνέντευξή του χθες ότι “δεν έπρεπε να επιτραπεί στο Facebook να αγοράσει την Instagram”.

“Θα ήμουν άνετα με το διαχωρισμό. Νομίζω ότι αυτή είναι η σωστή απάντηση”, δήλωσε ο Cicilline στο Reuters, αναφερόμενος στην αγορά της Instagram από το Facebook για 737 εκατομμύρια δολάρια το 2012.

Στην έκθεση που εκδόθηκε την Τρίτη, ο Cicilline και το προσωπικό δήλωσαν ότι η αγορά του Instagram βοήθησε στην παρεμπόδιση του ανταγωνισμού από το Facebook στην αγορά κοινωνικής δικτύωσης. Το Facebook έχει γίνει τόσο κυρίαρχο που ο μόνος πραγματικός ανταγωνισμός είναι μεταξύ του Facebook και των εταιρειών του, όπως την Instagram, δήλωσε η επιτροπή.

“Το Facebook έχει οδηγήσει την αγορά σε μονοπώλιο έτσι ώστε το Facebook να ανταγωνίζεται πιο έντονα μεταξύ των προϊόντων του – Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger – παρά με τους πραγματικούς ανταγωνιστές”, αναφέρουν οι συντάκτες της έκθεσης.

Φυσικά το Facebook φροντίζει ήδη να κάνει τον διαχωρισμό πολύ δύσκολο, ή ακόμα και χωρίς νόημα, αφού τελευταία ένωσε την υπηρεσία Messenger του κοινωνικού δικτύου με το Instagram.

Η Apple από την άλλη αντέκρουσε τους ισχυρισμούς της ίδιας έκθεσης για κατάχρηση εξουσίας σε μια δήλωση προς την ιστοσελίδα MacRumors.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).