Με ξεκάθαρο στόχο να αποκτήσει εμφατική παρουσία στο YouTube, η Disney εξαγόρασε το δημοφιλές YouTube δίκτυο Maker Studios, για $500 εκατομμύρια.
Η κίνηση αυτή φαίνεται να προσφέρει στην κορυφαία εταιρεία ψυχαγωγίας στον κόσμο ένα πανίσχυρο πλεονέκτημα, καθώς θα της δώσει την ευκαιρία να επεκταθεί στην ολοένα αυξανόμενη αγορά του βίντεο μικρής διάρκειας. Μάλιστα, εφόσον η Maker Studios ανταποκριθεί σε συγκεκριμένους στόχους που έχουν τεθεί, η Disney θα συνεισφέρει ένα επιπλέον ποσό $450 εκατομμυρίων.
Η Maker Studios έχει καθιερωθεί ως το κορυφαίο δίκτυο online βίντεο, με περισσότερα από 55.000 κανάλια, 380 εκατομμύρια συνδρομητές και 5,5 δις μηνιαίες προβολές. Η βάση του θα παραμείνει στις εγκαταστάσεις του στο Culver City της Καλιφόρνιας και θα αναφέρεται σε στον επικεφαλής οικονομικό διευθυντή της Disney, τον Jay Rasulo, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση.
Η Disney ευελπιστεί πως η εξαγορά αυτή θα της προσφέρει την επιπλέον απαραίτητη τεχνογνωσία και επιχειρηματική δεξιότητα της Maker Studios στο υπό εκρηκτική ανάπτυξη short-form βίντεο, συμπεριλαμβανομένου και του περιεχομένου της ίδιας της Disney.