Είναι ηθικό να δουλεύεις για την Big Tech;

Τον Ιανουάριο, ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Rice και πρώην αρχισυντάκτης του CACM Moshe Y. Vardi έγραψε για τις ακούσιες συνέπειες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των φορητών στο “Computing, You Have Blood on Your Hands!

Για να κλείσει τη χρονιά, ο Vardi αναφέρθηκε στον ρόλο που διαδραματίζουν οι εργαζόμενοι στον τομέα της , την αμφίβολων επιχειρηματικών μοντέλων Big Tech – συμπεριλαμβανομένου και του νέου μοντέλου powered-by-AI Big Tech Surveillance Capitalism – σε ένα άρθρο γνώμης με τίτλο “I Was Wrong about the Ethics Crisis“.

Ο Vardi αναφέρει:

“Η πίστη στη μαγική δύναμη της ελεύθερης αγοράς που υπηρετεί πάντα το δημόσιο καλό δεν έχει καμία θεωρητική . Στην πραγματικότητα, η τρέχουσα κρίση είναι μια αποδεδειγμένη αποτυχία της αγοράς. Για να πάρουμε ένα ακραίο παράδειγμα, η Big Tobacco σίγουρα δεν υποστηρίζει το δημόσιο καλό, και οι περισσότεροι από εμάς θα συμφωνούσαν ότι είναι ανήθικο να εργάζεται κανείς για την Big Tobacco”.

“Το ερώτημα, επομένως, είναι αν η Big Tech υποστηρίζει το δημόσιο καλό, και αν όχι, τι πρέπει να γίνει;”

Φυσικά, δεν υπάρχει απλή απάντηση σε μια τέτοια ερώτηση, και η μόνη λογική απάντηση στο ερώτημα εάν είναι ηθικό να εργάζεσαι για την Big Tech είναι:

“Εξαρτάται”. […] Είναι δύσκολο να κάνεις έναν άνθρωπο να καταλάβει κάτι, όταν ο μισθός του εξαρτάται από το ότι δεν το καταλαβαίνει, ανέφερε ο συγγραφέας και πολιτικός ακτιβιστής Upton Sinclair. Σε γενικές γραμμές, οι εργαζόμενοι στην Big Tech δεν φαίνεται να έχουν τέτοια σκληρά διλήμματα, πιστεύω, εξ ου και το συμπέρασμά μου ότι πράγματι υποφέρουμε από μια κρίση ηθικής”.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).