Facebook 9 τρόποι που δηλητηριάζει την κοινωνία

Την περασμένη εβδομάδα, η Wall Street Journal δημοσίευσε μια εσωτερική έρευνα του Facebook που έδειχνε ότι η εταιρεία γνωρίζει ακριβώς πόσο τοξικό είναι το προϊόν της για τους ανθρώπους που το χρησιμοποιούν.

Απόψε, μάθαμε πώς κατάφερε η Wall Street Journal να αποκτήσει αυτά τα έγγραφα: Η πληροφοριοδότης ονόματι Frances Haugen μίλησε στο 60 Minutes του CBS News για τους τρόπους με τους οποίους το Facebook δηλητηριάζει την κοινωνία.

facebook iguru b

Ο αλγόριθμος του Facebook δείχνει σκόπιμα στους χρήστες πράγματα που τους κάνουν να θυμώνουν

Η Haugen εξήγησε στο 60 Minutes πώς ο αλγόριθμος του Facebook επιλέγει περιεχόμενο που είναι πιθανό να θυμώσει τους χρήστες επειδή αυτό προκαλεί περισσότερες αντιδράσεις. Οι αντιδράσεις των χρηστών μετατρέπονται από το Facebook σε δολάρια διαφημίσεων.

“Η έρευνα του Facebook δείχνει ότι το περιεχόμενο που είναι μισητό, διχάζει, είναι πολωτικό, εμπνέει στον κόσμο θυμό παρά άλλα συναισθήματα”, δήλωσε η Haugen στο 60 Minutes.

“Το Facebook έχει συνειδητοποιήσει ότι αν αλλάξει τον αλγόριθμο, οι άνθρωποι θα ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στον ιστότοπο, θα κάνουν κλικ σε λιγότερες διαφημίσεις, και έτσι θα κερδίζουν λιγότερα χρήματα”.

Το Facebook είναι χειρότερο από τα περισσότερα άλλα social media

Κάθε φορά που μιλάμε για τα social media και τους τρόπους με τους οποίους βλάπτουν την κοινωνία, υπάρχουν πολλές εταιρείες Big Tech να σκεφτούμε (Twitter, YouTube, Pinterest). Αλλά, σύμφωνα με τον Haugen, το Facebook είναι μοναδικά απαίσιο.

“Έχω δει ένα σωρό social media και ήταν πολύ χειρότερα στο Facebook”, είπε η Haugen στο 60 Minutes.

Η Haugen εργαζόταν πριν στο Pinterest και την Google αλλά επιμένει ότι το Facebook είναι πραγματικά χειρότερο από τις υπόλοιπες Big Tech εταιρείες με πολλούς τρόπους.

Το Facebook διέλυσε τη ομάδα Civic Integrity μετά τις εκλογές του 2020 και πριν από την εξέγερση του Καπιτωλίου στις 6 Ιανουαρίου

Η Haugen εργαζόταν στη ομάδα Civic Integrity του Facebook, που ήταν υπεύθυνη για την καταπολέμηση της πολιτικής παραπληροφόρησης στην πλατφόρμα. Όμως η εταιρεία ήταν σαφής μετά τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ τον Νοέμβριο του 2020 και ότι η Civic Integrity δεν θα κλείσει.

“Μας είπαν: “Διαλύουμε την ομάδα Civic Integrity και είπα “Ωραία, τα καταφέραμε στις εκλογές. Δεν υπήρξαν ταραχές. Μπορούμε να απαλλαγούμε από την ομάδα τώρα. “δύο μήνες μετά, είχαμε την εξέγερση”, είπε η Haugen.

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι το Facebook δεν καταστρέφει μόνο την Αμερικάνικη δημοκρατία, αλλά καταστρέφει τους δημοκρατικούς θεσμούς σε όλο τον κόσμο.

Τα πολιτικά κόμματα στην Ευρώπη πρόβαλλαν αρνητικές διαφημίσεις επειδή ήταν ο μόνος τρόπος για να προσεγγίσουν άτομα στο Facebook

Ένα από τα έγγραφα που κυκλοφόρησε η Frances Haugen δείχνει ότι τα πολιτικά κόμματα στην Ευρώπη έπρεπε να αρχίσουν να προβάλλουν αρνητικές διαφημίσεις για να αποκτήσουν περισσότερες αντιδράσεις των μελών τους στο Facebook.

Συνοψίζοντας τη θέση των πολιτικών κομμάτων στην Ευρώπη, η Haugen εξήγησε: “Μας αναγκάζετε να πάρουμε θέσεις που δεν μας αρέσουν, που γνωρίζουμε ότι είναι κακές για την κοινωνία. Γνωρίζουμε ότι αν δεν πάρουμε αυτές τις θέσεις, δεν θα κερδίσουμε στην αγορά των social media”.

Το Facebook εντοπίζει μόνο ένα μικρό κλάσμα της ρητορικής του μίσους και της παραπληροφόρησης στην πλατφόρμα

Η εσωτερική έρευνα του Facebook δείχνει ότι εντοπίζει μόνο το 3-5% της ρητορικής του μίσους στην πλατφόρμα και λιγότερο από το 1% της υποκίνησης βίας, σύμφωνα με μία από τις μελέτες που διέρρευσε η Haugen. Και όμως το Facebook εξακολουθεί να θεωρεί την πλατφόρμα του σαν την καλύτερη στον κόσμο στον εντοπισμό μίσους και της υποκίνησης βίας στα κοινωνικά μέσα.

Το Instagram κάνει τα παιδιά χάλια

Το Facebook είναι ιδιοκτήτης και της πλατφόρμας του Intagram, και όπως αναφέρει το 60 Minutes, τα έγγραφα που διέρρευσε η Haugen δείχνουν ότι το 13,5% των εφήβων κοριτσιών αναφέρει ότι το Instagram προκαλεί σκέψεις για αυτοκτονία και το 17% λέει ότι κάνει τις διατροφικές τους διαταραχές χειρότερες.

Όλα αυτά αποτελούν μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου του Facebook που κερδίζει πολλά χρήματα από αυτή τη δυστυχία. Υο Facebook προφανώς έχει διαφορετική άποψη.

Οι εργαζόμενοι στο Facebook δεν είναι απαραίτητα κακοί, έχουν απλά στρεβλά κίνητρα

Η Haugen αναφέρει ότι οι άνθρωποι που εργάζονται στο Facebook δεν είναι κακοί.

“Κανείς στο Facebook δεν είναι κακόβουλος, αλλά τα κίνητρα του είναι εσφαλμένα. Όπως, το Facebook κερδίζει περισσότερα χρήματα όταν καταναλώνετε περισσότερο περιεχόμενο. Οι εργαζόμενοι απολαμβάνουν να ασχολούνται με πράγματα που προκαλούν συναισθηματικές αντιδράσεις. Και όσο περισσότερος θυμός κυκλοφορεί, τόσο περισσότερο αλληλεπιδρούν και τόσο περισσότερο καταναλώνουν”.

Η Haugen καταλαβαίνει τον Zuck για κάποιον λόγο

“Καταλαβαίνω τον Μark, γιατί δεν ξεκίνησε ποτέ να κάνει μια πλατφόρμα μίσους. Αλλά επέτρεψε να γίνουν επιλογές που έχουν σαν παρενέργειες το μίσος, καθώς το πολωτικό περιεχόμενο προσφέρει περισσότερη διανομή και μεγαλύτερη απήχηση”.

Η Haugen πιστεύει ότι καλύπτεται από νόμους που υπάρχουν για πληροφοριοδότες

Όταν το 60 Minutes συνομίλησε με τον δικηγόρο της Haugen, John Tye, ο οποίος συνεργάζεται με πληροφοριοδότες, ανέφερε ότι υπήρχε νόμος που προστατεύει τους ανθρώπους που μιλούν με SEC.

“Ο νόμος Dodd-Frank, που ψηφίστηκε πριν από δέκα χρόνια λέει ότι καμία εταιρεία δεν μπορεί να απαγορεύσει στους υπαλλήλους της να επικοινωνούν με την SEC (Securities and Exchange Commission) και να μοιράζονται εσωτερικά εταιρικά έγγραφα”, δήλωσε ο Tye στο 60 Minutes.

Θα δείξει….

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).