Κατά καιρούς έχουμε αναφερθεί επανειλημμένα στη συλλογή δεδομένων από το Facebook. Να υπενθυμίσουμε ότι το κοινωνικό δίκτυο διαθέτει περίπου δύο δισεκατομμύρια χρήστες και διαθέτει απεριόριστα δεδομένα που συλλέγει από τους περισσότερους από εμάς καθημερινά.
Το κοινωνικό δίκτυο, προσπαθεί συνεχώς να μας κρατήσει όλο και περισσότερο στις σελίδες του ή σε άλλες υπηρεσίες που ανήκουν στο Facebook όπως το Messenger, το Whatsapp και το Instagram.
Όσο περισσότερο χρόνο μπορεί το Facebook να κρατήσει τους χρήστες στις σελίδες του, τόσο περισσότερα δεδομένα μπορεί να συλλέξει από τον καθέναν από εμάς.
- Διαβάστε και αυτό: Facebοok: Τι δεν γνωρίζετε ή αγνοείτε το μέγεθος
Αυτά τα δεδομένα είναι που κάνουν τους διαφημιστές να ενδιαφέρονται για την προβολή τους στην πλατφόρμα, και τελικά αυτό είναι που φέρνει τα δολάρια στα ταμεία του Facebook.
Και είναι κάτι που ο Mark Zuckerberg το κάνει πολύ καλά. Αυξάνει τις πιθανότητες αλληλεπίδρασης με τις διαφημίσεις, φέρνοντας έτσι τη ζήτηση των διαφημιζόμενων που ανεβάζουν τα έσοδα του Facebook στα ύψη. Φυσικά όλα οφείλονται στον τελικό χρήστη, που η ζωή του έχει μπει πραγματικά σε κουτάκια!
Βέβαια αυτό που θα δείτε παρακάτω είναι ένα κλάσμα από τις πληροφορίες που διαθέτει το Facebook σε μένα, αλλά νομίζω ότι είναι πολύ περισσότερο από αυτά που πρέπει να γνωρίζουν άνθρωποι που δεν συναντήσατε ποτέ.
Για να δείτε τις πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες, όταν ανοίξετε την παραπάνω σελίδα, κάντε κλικ στην επιλογή Άλλο
και αμέσως μετά στο Οι πληροφορίες σας – Κατηγορίες
Με μια ματιά, μπορείτε να δείτε τι είδους smartphone χρησιμοποιείτε, το βασικό λειτουργικό σύστημα και το πρόγραμμα περιήγησης σας, τις ταξιδιωτικές σας συνήθειες και ακόμα και το ποια είναι η πολιτική σας τάση.
Οι προβλέψεις για τις διαφημίσεις που σας “συγκινούν” γίνονται με βάση τις σελίδες που σας αρέσουν, τις δημοσιεύσεις σας, τις προτιμήσεις των φίλων σας, την τοποθεσία, την καριέρα σας, ακόμα και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδράτε με άλλους λογαριασμούς ή διαφημίσεις – στο Facebook ή και εκτός αυτού.
Να τονίσουμε ότι τα συγκεκριμένα δεδομένα διατίθενται από το Facebook σε διαφημιστές.
Συμβουλή: εάν πιστεύετε ότι η διαγραφή όλων των δεδομένων που βλέπετε στα κουτάκια θα οδηγήσει σε λιγότερες διαφημίσεις, κάνετε λάθος. αυτό θα οδηγήσει απλώς σε διαφημίσεις που δεν είναι στοχευμένες σε εσάς…