Διαφημίσεις του Facebook και για αυτούς που δεν έχουν λογαριασμό

Παλαιότερα είχαμε αναφέρει για το συγκεκριμένο σχέδιο του Facebook: Είναι πραγματικότητα, το Facebook παρακολουθεί ακόμα και τους μη χρήστες του σε όλο τον Web.
Ναι καλά διαβάσατε. Είναι κάτι που το γνώριζαν όλοι όσοι ασχολούνται με την τεχνολογία αλλά με την κίνηση του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου φαίνεται να είναι επίσημο πια: Δεν υπάρχει μέρος να κρυφτείτε σε όλο τον ιστό, από τις marketing και διαφημιστικές εταιρείες.
facebook-ads

Εάν είστε ιδιαίτερα παρανοϊκός για προστασία της ιδιωτικής ζωής σας, το νέο μάλλον δεν θα σας χαροποιήσει. Το Facebook από σήμερα (επίσημα) θα εντοπίζει και θα διανέμει στοχευμένες διαφημίσεις από εφαρμογές και ιστοσελίδες σε όλους, ακόμη και αν δεν έχουν λογαριασμούς στο Facebook.

Μέχρι σήμερα, το Facebook εμφάνιζε στοχευμένες διαφημίσεις μόνο για τους χρήστες του, αλλά το μεγαλύτερο κοινωνικό , ανέφερε ότι χρειάζεται επιπλέον δεδομένα για να κάνει τις διαφημίσεις του καλύτερες.

Έτσι το Facebοok ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η εταιρεία έχει επεκτείνει το κοινό στο δίκτυο του, επιτρέποντας τους εκδότες και τους προγραμματιστές να φθάσουν σε περισσότερους ανθρώπους μέσω της διαφήμισης του Faceboοk.

Έτσι το FB πλέον μπορεί να παραδώσει διαφημίσεις βάσει ενδιαφέροντος στους χρήστες του, καθώς και στους μη-χρήστες του, χρησιμοποιώντας πλέον cookies μέσω των ιστοσελίδων τρίτων που διαθέτουν Faceboοk plug-ins (π.χ. το Like).

«Έχουμε σχεδιάσει αυτές τις ενημερώσεις, για να συμμορφώνονται με τη νομοθεσία της ΕΕ. Ειδικότερα, έχουμε την ανατροφοδότηση από ανθρώπους που χρησιμοποιούν το Faceboοk, καθώς και από πολλούς εμπειρογνώμονες της ιδιωτικής ζωής σε όλη την Ευρώπη, για τη βελτίωση της πολιτικής των cookies μας και την επίγνωση της συναίνεσης από το κοινό,” αναφέρει ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ιδιωτικής ζωής του Faceboοk Stephen Deadman.

Η τεχνική είναι πολύ παρόμοια με αυτές που χρησιμοποιούνται από το Google AdWords και άλλες διαφήμισης, οι οποίες θα βοηθήσουν το Facebook να γίνει μια τεράστια διαφημιστική εταιρεία πέρα από το κοινωνικό της δίκτυο.

Το Facebook από την άλλη αναφέρει ότι δεν πωλεί τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη για να κερδίσει από τους διαφημιστές. Ωστόσο, η ίδια η εταιρεία χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για να κερδίσει από το δικό της δίκτυο διαφήμισης. Να αναφέρουμε ότι το τελευταίο τρίμηνο του 2016 κέρδισε πάνω από 5 δισεκατομμύρια δολάρια.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).