To Facebook φέρεται να είναι κοντά στην έναρξη μιας πλατφόρμας διαφήμισης που θα μπορούσε να απειλήσει την ηγετική θέση της Google.
Η Wall Street Journal αναφέρει ότι το Faceboοk θα δείξει τελικά (την ερχόμενη βδομάδα) στον κόσμο τι έχει κάνει με το Atlas Advertising Suite, ένα εργαλείο που αγόρασε από τη Microsoft το περασμένο έτος.
Το εργαλείο διαχείρισης και μέτρησης διαφημίσεων θα ξεκινήσει προφανώς ως μια πλατφόρμα διαφήμισης του κοινωνικού δικτύου που θα χρησιμοποιήσει για να ενισχύσει τα έσοδά του και να ανταγωνιστεί την Google στις online διαφημίσεις. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Google όπως όλοι γνωρίζουν, στον συγκεκριμένο τομέα θεωρείται σκληρός παίκτης.
Το εργαλείο έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο να διαχειρίζονται τις καμπάνιες τους και να καθορίσουν τους στόχους τους καλύτερα. Λαμβάνοντας υπόψη το πλήθος και το είδος των πληροφοριών που συλλέγει το Faceboοk από πάνω από 1,3 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, μπορούμε να σχηματίσουμε μια αρκετά σαφή ιδέα στο πως αυτή η νέα πλατφόρμα θα είναι χρυσωρυχείο για όσους σκοπεύουν να διαφημιστούν.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν το Faceboοk μπορεί πραγματικά να ανταγωνιστεί με την Google.