Στην εκδήλωση Connect 2021 του Facebook, η εταιρεία ανακοίνωσε ένα πλήρες rebranding με νέα εστίαση στο metaverse. Μην ανησυχείτε, οι κοινωνικές εφαρμογές σας δεν θα πάνε πουθενά, απλά το Facebook ανακοίνωσε τη νέα του ταυτότητα: Meta
Σε μια κίνηση που αναμενόταν (είχαμε προβλέψει και το όνομα), το Facebook δημιούργησε μια νέα ταυτότητα με εστίαση στο metaverse. Με νέο όνομα λοιπόν και το νέο λογότυπο, καλωσορίζουμε τη Meta που θα αντικαταστήσει την επωνυμία Facebook.
Το νέο λογότυπο για το Meta εμφανίζεται σε ένα μπλε χρώμα που έχει διαφορετικό τόνο από το μπλε του Facebook, και με ένα εικονίδιο που φαίνεται να είναι μια διασταύρωση ανάμεσα στο σύμβολο του άπειρου και ένα ζευγάρι γυαλιά AR ή VR.
Μιλώντας στην κεντρική ομιλία του Connect 2021, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Mark Zuckerberg, εξήγησε ότι ήθελε η εστίαση του Facebook να απομακρυνθεί από τις εφαρμογές κοινωνικών μέσων και προς το metaverse.
Οι φίλοι των social πάντως δεν πρέπει να ανησυχούν. Ο Zuckerberg ανέφερε ότι η Meta θα κρατήσει τις υπάρχουσες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης στο διαδίκτυο.
Για να διευκρινίσουμε, το νέο brand name Meta θα αντικαταστήσει την Facebook Inc., η οποία ήταν η εταιρεία πίσω από κάθε εφαρμογή του FB. Αυτό σημαίνει ότι θα εξακολουθείτε να ανοίγετε τις εφαρμογές Facebook, Instagram, WhatsApp, Horizon και Oculus στο τηλέφωνό σας.
Για τους περισσότερους, το rebranding σε Meta δεν έχει καμία σημασία. Το είδαμε και με την Google που έγινε Alphabet το 2015. Δεν υπήρξε κάποιο αποτέλεσμα μετά την αλλαγή του ονόματος και όλοι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τα προϊόντα της Google μέχρι σήμερα.
Αν και το rebranding δεν θα έχει μεγάλη σημασία, η νέα εστίαση της εταιρείας θα έχει, καθώς ο λόγος για αυτή την αλλαγή είναι η εστίαση της εταιρείας στο metaverse. Έτσι σαν καταναλωτές θα δούμε περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες.