Facebook – Covid-19: Η διαφάνεια στο έπακρο

Την Τετάρτη, το Facebook δημοσίευσε μια αναφορά για το περιεχόμενο που προβλήθηκε περισσότερο στις ΗΠΑ το τελευταίο τρίμηνο. Ήταν η πρώτη φορά που το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο δημοσίευσε κάτι τέτοιο.

Ωστόσο, σύμφωνα με τους New York Times, το Facebook ετοίμαζε μια παρόμοια αναφορά για το πρώτο τρίμηνο του 2021 αλλά επέλεξε να μην την κοινοποιήσει, λόγω του ότι θα μπορούσε να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην εταιρεία.

facebook black

Οι New York Times, που έχουν ένα αντίγραφο αυτής της δημοσίευσης, αναφέρουν ότι ο σύνδεσμος με τις περισσότερες προβολές το πρώτο τρίμηνο είχε σαν τίτλο κάτι που θα μπορούσε να πυροδοτήσει δισταγμό για τον εμβολιασμό του COVID-19.

Συγκεκριμένα ήταν μια viral δημοσίευση του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου με τίτλο: “Γιατρός πέθανε δύο εβδομάδες μετά τον εμβολιασμό του COVID-19. Το CDC ερευνά το γιατί”.

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από την South Florida Sun Sentinel και αναδημοσιεύτηκε από την Chicago Tribune, αναφέρουν οι New York Times.

Το Facebook ετοίμαζε την δημοσίευση αυτής της έκθεσης, αλλά στελέχη όπως τον Alex Schultz, CMO και VP ανάλυσης του Facebook, προφανώς σκέφτηκαν ότι “θα προκαλούσε προβλήματα στις δημόσιες σχέσεις”, σύμφωνα με τα εσωτερικά emails και τελικά αποφάσισαν να μην την δημοσιεύσουν, αναφέρουν οι New York Times.

Ήταν μια γεμάτη εβδομάδα για το Facebook. Εκτός από τη δημοσίευση της έκθεσης με τις κορυφαίες δημοσιεύσεις του τριμήνου, έπρεπε και να αντιμετωπίσει μια τροποποιημένη αντιμονοπωλιακή καταγγελία που κατατέθηκε κατά της εταιρείας από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).