Το Facebook ανακοίνωσε σήμερα ότι είναι έτοιμο να φιλοξενήσει περιεχόμενο ειδήσεων από online δημοσιεύσεις με μια μικρή βοήθεια από ένα εργαλείο που ονομάζεται Instant Articles.
Αυτό το χαρακτηριστικό θα επιτρέπει στους εκδότες να προωθήσουν το περιεχόμενό τους στο News Feed των μελών του κοινωνικού δικτύου. Το διαφορετικό που φέρνει το νέο χαρακτηριστικό, είναι ότι οι χρήστες του Facebook, δεν θα χρειάζεται να φεύγουν από την σελίδα του News Feed τους για να διαβάσουν κάποιο άρθρο που τους ενδιαφέρει.
Το Facebook αποκάλυψε, επίσης, ότι έχει συνάψει συμφωνίες με μερικούς από τους πιο μεγάλους εκδότες όπως: New York Times, το National Geographic, BuzzFeed και NBC.
Η εταιρεία αποκάλυψε ότι αυτή τη στιγμή περιμένει περισσότερα ειδησεογραφικά πρακτορεία να να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα, για να μπορούν να προσφέρουν στους χρήστες μια μεγαλύτερη ποικιλία ειδήσεων για να επιλέξουν.
Στο blog του το κοινωνικό δίκτυο δια μέσω του Michael Reckhow, Product Manager του Facebook, διαβεβαίωσε τους εκδότες ειδήσεων ότι δεν θα πρέπει να σκέπτονται οποιεσδήποτε οικονομικές απώλειες, αν επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα Instant Articles.
Τους δίνεται η επιλογή είτε να πουλήσουν τις διαφημίσεις που περιέχονται στα άρθρα τους και να κρατάνε όλα τα έσοδα ή να χρησιμοποιήσουν το Κοινό δίκτυο του Facebook, που σημαίνει ότι θα πρέπει να μοιράζονται τα κέρδη με το site κοινωνικής δικτύωσης, και ότι θα λαμβάνουν το 70% του συνολικού ποσού.
Το Facebook αναφέρει επίσης ότι οι χρήστες κινητών θα είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση στις ειδήσεις δέκα φορές πιο γρήγορα από πριν, αφού δεν θα πρέπει να περιμένουν την εξωτερική σελίδα να φορτώσει.
Η δυνατότητα αυτή τη στιγμή διατίθεται μόνο για την πλατφόρμα του iOS, αλλά σύντομα θα τη δούμε και στο Android.