Τι ετοιμάζει το Facebook για το Messenger; Σε παλαιότερες δημοσιεύσεις είχαμε αναφέρει ότι οι επιχειρήσεις θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν την υπηρεσία για να κάνουν chat με τους πελάτες τους. Μια νέα αναφορά όμως δείχνει ότι το Facebook θα επιτρέψει επίσης στις επιχειρήσεις να στοχεύουν τους πελάτες τους με διαφημίσεις μέσω του Messenger.
Ένα έγγραφο που δημοσίευσε το TechCrunch αναφέρει ότι κάποια στιγμή μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2016, το Facebook Messenger θα έχει διαφημίσεις. Αυτές όμως οι διαφημίσεις δεν θα είναι τυχαίες.
Αντί για spamming, οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να σας σερβίρουν διαφημίσεις μετά το τέλος μιας συνομιλίας. Έτσι, αν συνομιλήσετε με κάποια εταιρεία για το πότε θα λάβετε μια πρόσφατη παραγγελία σας, θα μπορούσε ενδεχομένως να σας αποστείλουν διαφημίσεις για προϊόντα που νομίζουν ότι θα σας αρέσουν.
Το Facebook, φέρεται να επιτρέψει επίσης στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL που οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν κλικ για να ξεκινήσει μια συνομιλία.
Έτσι, η μορφή fb.com/msg/όνομα-εταιρείας θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις επιχειρήσεις για την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά και να δώσει την άδεια αποστολής στοχευμένων διαφημίσεων.
Δύο πράγματα που θα πρέπει να θυμάστε με αυτή την είδηση: πρώτον, δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, και δεν μπορεί να μην ξεκινήσει ποτέ, αν οι χρήστες αποδοκιμάσουν το επερχόμενο χαρακτηριστικό.
Δεύτερον, αν αυτό το χαρακτηριστικό γίνει πραγματικότητα, η απενεργοποίηση των διαφημίσεων δεν θα είναι εύκολη, ακόμη και αν είναι δυνατή.
Ουσιαστικά εκτός από το εμφανέστατο μήνυμα των επανερχόμενων διαφημίσεων, υπάρχει και το μεταμήνυμα διάθεσης και καταγραφής των δεδομένων προτιμήσεων του πελάτη-χρήστη του κοινωνικού δικτύου. Όχι ότι δεν υπήρχε, αλλά όπως φαίνεται επεκτείνεται….