Facebook Messenger: ή end-to-end κρυπτογράφηση ή AI

Το θα διαθέσει κρυπτογράφηση end-to-end στην εφαρμογή Facebook Messenger, επιτρέποντας στους περισσότερους από 900 εκατομμύρια χρήστες του, να στέλνουν και και να λαμβάνουν μηνύματα που δεν μπορούν να διαβαστούν ή να υποκλαπούν από τις αρχές επιβολής του νόμου, υς χρήστες ή ακόμα και από το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο.

Ωστόσο, δεν θα είναι οι end-to-end κρυπτογραφημένες που παρέχονται από την Apple ή την εφαρμογή WhatsApp οι οποίες κρυπτογραφούν όλες τις συνομιλίες σας από προεπιλογή.Facebook Messenger

Το Facebook θα προσφέρει μια λειτουργία κρυπτογραφημένων συνομιλιών end-to-end στο Messenger αλλά και μια λειτουργία opt-in, όπως ακριβώς και η Allo, η έξυπνη εφαρμογή συνομιλιών της Google που παρέχει κρυπτογραφημένες συνομιλίες μόνο αν οι χρήστες το επιλέξουν.

Οι υποστηρικτές προστασίας προσωπικών δεδομένων επέκριναν την Google για την προσθήκη της «ινκόγκνιτο» κρυπτογραφημένων συνομιλιών με χαρακτηριστικό opt-in, αντί κρυπτογράφησης end-to-end από προεπιλογή.

Έτσι και ο Facebook Messenger θα αρχίσει να διαθέτει σταδιακά την ίδια επιλογή στους χρήστες της υπηρεσίας από τους επόμενους λίγους μήνες, σύμφωνα με την Guardian.

Η ενημέρωση του Messenger θα προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ κρυπτογραφημένων μηνυμάτων ή έξυπνων λειτουργιών AI, όπως είναι τα “Bots στο Messenger” ένα χαρακτηριστικό που ανακοίνωσε το Facebook τον περασμένο μήνα, για να επιτρέπει στις εταιρείες να παρέχουν αυτοματοποιημένη πελατών.

Η προσέγγιση του Facebook να διαθέσει ένα χαρακτηριστικό κρυπτογράφησης με λειτουργία opt-in δεν θα κάνει και πάρα πολλούς χαρούμενους.
Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που προτιμούν την προστασία των δεδομένων τους, από μια τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).