Facebook: ανακοινώνει επίσημα τις διαφημίσεις στο Messenger

Το Facebook συνεχίζει τις προσπάθειές του να κάνει το Messenger πιο αποδοτικό για την εταιρεία. Σήμερα ανακοίνωσε ότι πρόκειται θα αρχίσει να εμφανίζει στην πλατφόρμα του Messenger σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, δοκίμασε ήδη τις διαφημίσεις στον Messenger στην Αυστραλία και την Ταϊλάνδη. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ υποσχόμενα και έτσι σήμερα Τρίτη 11 Ιουλίου του 2017, η εταιρεία ανακοίνωσε και επίσημα ότι η θα είναι διαθέσιμη στο Ads Manager και τον Power Editor για όποιον ενδιαφέρεται να τη χρησιμοποιήσει.Facebook

Αν και η νέα υπηρεσία ανακοινώθηκε σήμερα, μπορεί να χρειαστούν μερικές εβδομάδες μέχρι να λειτουργήσει κανονικά για την προώθηση των διαφημίσεων στους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το Facebook είναι ήδη μια μεγάλη διαφημιστική δύναμη. Νωρίτερα φέτος η ερευνητική εταιρεία eMarketer προέβλεψε ότι το Facebook και το Google θα μπορούσαν να έχουν συλλογικά το46% της διαφήμισης μέχρι το .

Η διαφήμιση φέρεται να αντιπροσωπεύει σχεδόν όλα τα έσοδα του Facebook. Ωστόσο, η εταιρεία δήλωσε τον Μάιο ότι αναμένει ότι οι υψηλοί ρυθμοί αύξησης των εσόδων από διαφημίσεις θα επιβραδυνθούν κατά τη διάρκεια αυτού του έτους.

Και ενώ το Facebook δεν αναμένει μεγάλες αυξήσεις στα έσοδα από διαφημίσεις τα επόμενα χρόνια, η πλατφόρμα του Messenger εξακολουθεί να προσφέρει πολλές ανάπτυξης.

Πάνω από 1,2 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο κάθε μήνα και η χρήση των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων αναμένεται να αυξηθεί. Οι πλατφόρμες μηνυμάτων εξάλλου έχουν προγραμματιστεί να αρχίσουν να κινούνται πέρα ​​από τις απλές κοινωνικές συνομιλίες και να αναπτύσσονται συχνότερα για επιχειρηματικούς σκοπούς.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).