Από τον Δεκέμβριο, οι χρήστες του Facebook στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία δεν θα βλέπουν πλέον την ενότητα για τα Νέα.
Η Meta δήλωσε την Τρίτη ότι σχεδιάζει να “καταργήσει” την καρτέλα Ειδήσεις στο Facebook από τις αρχές Δεκεμβρίου για τους χρήστες σε αυτές τις ευρωπαϊκές χώρες σαν “μέρος μιας συνεχιζόμενης προσπάθειας για καλύτερη ευθυγράμμιση των επενδύσεών μας με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας που εκτιμούν περισσότερο οι άνθρωποι” (πολύ κομψό…).
Η εταιρεία ανέφερε ότι σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερο χρόνο και χρήμα σε βίντεο σύντομης μορφής, σε ένα προϊόν (Reels) που μοιάζει με την υπηρεσία TikTok.
Οι ειδήσεις αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 3% αυτού που βλέπουν οι άνθρωποι στις ροές τους στο Facebook, ανέφερε η Meta.
Η εταιρεία δήλωσε ότι θα τηρήσει τις υποχρεώσεις του Facebook News που είχε αναλάβει για τους εκδότες σε αυτές τις χώρες, αλλά ανέφερε ότι δεν θα συνάψει νέες συμφωνίες και δεν σχεδιάζει να προσφέρει νέα προϊόντα για εκδότες ειδήσεων.
Τον Ιούνιο, η Meta αφαίρεσε όλο το περιεχόμενο ειδήσεων από το Facebook και το Instagram για τους χρήστες στον Καναδά, μετά την ψήφιση ενός νομοσχεδίου που απαιτεί από τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας να πληρώνουν τις επιχειρήσεις ειδήσεων όταν το περιεχόμενό τους διατίθεται στις υπηρεσίες τους.