Το Facebook ανακοίνωσε σήμερα ένα νέο χαρακτηριστικό που έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει την προβολή των σελίδων της πλατφόρμας.
Οι εκδότες, από σήμερα, μπορούν να προσθέσουν πολλά λογότυπα όπως φαίνεται παρακάτω. Αυτά τα λογότυπα θα εμφανίζονται δίπλα σε οτιδήποτε δημοσιεύεται από τη σελίδα, αλλά μόνο στις ενότητες “Προσαρμογή και αναζήτηση” … προς το παρόν.
Ο λόγος που εμφανίστηκε η λειτουργία τώρα, σύμφωνα με το Facebook, είναι το ότι αν ρωτήσεις κάποιον που διάβασε τα νέα θα σου πει στο … στο Facebook, αν και το Facebook δεν δημοσιεύει νέα εκτός από τα δελτία τύπου στο επίσημο ιστολόγιό του.
Μια έρευνα της Pew Research Center υποστηρίζει ότι μόνο το 56% των ερωτηθέντων μπορούσε να θυμηθεί την πηγή ενός άρθρου όταν έκαναν κλικ σε έναν σύνδεσμο από ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης.
Αν και είναι μια μικρή αλλαγή, οτιδήποτε αυξάνει την προβολή στους εκδότες είναι πάντα ευπρόσδεκτη. Μένει να δούμε αν αυτό θα έχει επίδραση στο να θυμάται ο τελικός χρήστης την πηγή του περιεχομένου, όταν δημοσιεύεται στα κοινωνικά δίκτυα.