Το Facebook άρχισε να επιτρέπει σε επιχειρήσεις να δημοσιεύουν εικόνες GIF στις σελίδες τους, σχεδόν τρεις μήνες μετά την ενεργοποίηση της λειτουργίας για τους χρήστες το Μάιο.
Οι σελίδες Wendy, της Coca-Cola, της βραζιλιάνικης Kuat και της BuzzFeed είναι οι πρώτες επιχειρήσεις που απέκτησαν τη δυνατότητα δημοσίευσης και προβολής αρχείων GIF. Από σήμερα θα εμφανίζονται στις αναρτήσεις των συγκεκριμένων σελίδων αλλά όχι στις διαφημίσεις του sidebar.
Το κοινωνικό δίκτυο αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή εξετάζει το νέο χαρακτηριστικό, για να αξιολογήσει πώς επηρεάζει την εμπειρία του χρήστη, πριν κυκλοφορήσει σε περισσότερες σελίδες.